Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 4 augustus 2008

you r my star


Een nieuwe LO van mijn kant weer...ik had nog wat vita bella papier over van het madurodam boekje dat ik vorige week heb gemaakt, en daar heb ik dit LOtje van gemaakt. Natuurlijk met bij de titel passende sterren!
Voor de rest al een poosje niet heel veel nieuws van mij, ik ben met een wat groter album bezig en kan nog niet precies zeggen waar het over gaat...maar alstie af is zal ik hem laten zien!!
Ook ben ik druk geweest met de cadeautjesSWAP van het scraptastisch forum en heb ik alvast de opzet van mijn traveljournal voor Brugge gemaakt. (Daar ga ik volgend weekend samen met Toob 3 daagjes naar toe)

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Marije, je hebt jezelf overtroffen hoor, wat een prachtige lay out is dat geworden. En mooie kleuren ook. Super.

Janine zei

leuk!!!! vind em echt heel mooi!

Angela zei

ohw meis heel erg mooi is ie geworden, ik ben ook met dat papier bezig, superspul is het!

Anoniem zei

Die vind ik echt super!!!!!!!!

Liefs Nicole

Bieke zei

Wat is het een mooi Lo, echt prachtig!

Anoniem zei

Wat een prachtig lootje!
Heel erg mooi geworden, mooi papier en erg mooi kant/lint.

Anoniem zei

Wat een prachtig lo zeg.

Groetjes Jenny

Bieke zei

Wat prachtig geworden zeg!

Hanneke zei

Wowww, super Lo tje!!!