Een nieuwe LO van mijn kant weer...ik had nog wat vita bella papier over van het madurodam boekje dat ik vorige week heb gemaakt, en daar heb ik dit LOtje van gemaakt. Natuurlijk met bij de titel passende sterren!
Voor de rest al een poosje niet heel veel nieuws van mij, ik ben met een wat groter album bezig en kan nog niet precies zeggen waar het over gaat...maar alstie af is zal ik hem laten zien!!
Ook ben ik druk geweest met de cadeautjesSWAP van het scraptastisch forum en heb ik alvast de opzet van mijn traveljournal voor Brugge gemaakt. (Daar ga ik volgend weekend samen met Toob 3 daagjes naar toe)

9 opmerkingen:
Marije, je hebt jezelf overtroffen hoor, wat een prachtige lay out is dat geworden. En mooie kleuren ook. Super.
leuk!!!! vind em echt heel mooi!
ohw meis heel erg mooi is ie geworden, ik ben ook met dat papier bezig, superspul is het!
Die vind ik echt super!!!!!!!!
Liefs Nicole
Wat is het een mooi Lo, echt prachtig!
Wat een prachtig lootje!
Heel erg mooi geworden, mooi papier en erg mooi kant/lint.
Wat een prachtig lo zeg.
Groetjes Jenny
Wat prachtig geworden zeg!
Wowww, super Lo tje!!!
Een reactie posten