Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 29 augustus 2008

Luna


Gistere is onze kat Luna gesteriliseerd. 's-Ochtends heb ik haar gebracht en dat ging allemaal heel goed, ondanks dat ik het eigenlijk helemaal niet wilde en het heel moeilijk vond om haar achter te laten. Om half 3 kon ze opgehaald worden en dat is Tobias gaan doen.

Hij kreeg te horen dat de operatie niet helemaal was verlopen als gepland.. ze hebben haar niet alleen gesteriliseerd maar ook haar hele baarmoeder moeten verwijderen.Er zat iets niet goed in haar baarmoeder en als ze hem hadden laten zitten had ze grote kans om binneneen jaar ernstig ziek te worden en een ontstoken baarmoeder te krijgen. De operatie was dus een stuk heftiger als verwacht en normaal.
Als gevolg is de wond veel groter als normaal en heeft ze nu een truitje aan gekregen van de dierenarts. Normaal zou ze niks krijgen want dat schijnt niet nodig te zijn.
Vanochtend had ik uit mogen slapen tot 9 uur, maar ging niet door...Tobias komt om kwart voor 8 de slaapkamer binnen en schreeuwt keihard: WAT HEB JIJ NOU GEDAAN!! Luna had die trui uitgetrokken!! Dus wij die weer aangedaan natuurlijk...Voor de rest is vannacht wel heel goed gegaan, ze heeft heel veel op en bij mij liggen slapen en ik moet wel bekennen dat ze weer een stuk wakkerder uit haar oogjes kijkt!

Hopelijk gaat het nu steeds een stukje beter, en maandag op controle!

1 opmerking:

ScrapEnjoy zei

Ach meis, wat zielig altijd he, hoop dat ze gauw opgeknapt is, ja zo'n truitje is wel een goede oplossing, wat ander trekken e de hechtigingen er uit.
Nou veel sterkte met Luna, leuk dat je weer eens gereageerd hebt op mijn blog, jammer dat ik je zo weinig hoor, jij hebt trouwens erge mooie dingen gemaakt.
lieve groet Lilian