Weer wat nieuwe dingen van mijn kant! Ik hou dit weekend lekker scrapweekend, ik heb al weken super veel inspiratie en zin, maar omdat ik het op mn werk elke keer zo druk had kwam ik zo moe thuis dat er niks meer uit mijn handen kwam! Nu ben ik eindelijk weer lekker op dreef! haha
Hier een LO van luna, met hidden journaling! Het is de laatste voor mijn album, de 5e is nu vol!
En ja ik weet dat dat inhoud dat ik nu dus alleen al 100 LO's in albums heb zitten, en dan nog heel wat weggegeven, en een paar aan de muur hangen!

Ook een mini album! De foto's zijn gemaakt toen ik laatst met Anne naar scheveningen geweest ben. Het was een super dag met veel leuke foto's! Het boekje is gemaakt van spijkerstof, en ik heb een stukje glittercardstock gebruikt, maar dit keer helemaal zonder dessignpapier! En zoals jullie kunnen zien, afgewerkt met veeeeeeel roze embellies!
5 opmerkingen:
Het ziet er zo uit alsof je er weken mee bezig bent geweest. Ik heb mijn Tag nog niet eens af. hihi. Maar goed ik was vanmiddag naar een reunie, dat scheelt.
Marjolijn
SUPER! super super! En jij hebt ook al van die mooie Belle Fleur bloemen! Ik ben gewoon een beetje jaloers (hihi)
Wow Marije je boekje is echt geweldig mooi geworden!!!
Echt zo gaaf dat spijkerstof.
Groetjes Jacqueline
wow wat gaaf allebei! ik kan gewoon er niet bij dat je dat zo snel kan en zo leuk, ik zeg het geloof ik elke keer hihih
xxx
wat heb je weer gave dingen gemaakt zeg!
De Lo met de kit uit America vind ik mooi, de LO van Luna vind ik super en je spijkerbroek-boekje.........
Die is GAAF!!!!!!!!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker 'en voor de leukste workshops
Een reactie posten