zaterdag 16 augustus 2008
Indonesie
Voor mijn moeder en stiefvader Guus heb ik een album gemaakt van hun reis naar Indonesie. Vandaag heb ik het ze kunnen geven omdat hij af was, voor mijn moeder een totale verassing! Gelukkig vonden ze hem beide erg mooi!! Het boekje heb ik ook zelf gemaakt en is gebonden met de Bind it all. Het dessignpapier dat ik heb gebruikt is van Prima marketing urban. Verder heb ik veel lintjes, bloemetjes, hoedenspelden, hotfix en puffypaint gebruikt om het boekje af te maken!.JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

5 opmerkingen:
wow meis wat is dat mooi! speedscrapper in de bocht weer ;-)
heel mooi gedaan, kan me zo voorstellen dat ze er heel blij mee zijn!
Wat een geweldig album Marije. En wat doe jij dat toch vlot. Ik ben altijd zo'n twijfelaar. En die swirls, heb je die allemaal zelf gemaakt met de hotfix. Prachtig. Wat een cadeau!
groetjes Marjolijn.
Wat een supermooi album, daar waren ze vast heel blij mee :) Het papier past ook echt super bij die indonesisiche sfeer!! :)
Wat een mooi album, daar zijn ze vast blij mee.
Ook deze is ontzettend mooi geworden.
Ik kan me voorstellen dat je moeder en haar man er erg blij mee zijn....tis een prachtig kado!
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten