Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Weer een nieuwe! Dit keer een LOtje met wel 11 foto's van Luna,! grote foto en 10 hele kleintjes verwerkt op een groene langwerpige mat. Ik heb daarom de LO zelf voor mijn doen vrij rustig gehouden. Alleen 2 kantjes en wat bloemen..
7 opmerkingen:
hé wat een leuk papier ;-) oké nou snap ik hem hoe je het doet met 11 foto's ik dacht al jemig dat past toch niet ihihihi
xxx
top! Ik vind werken met veel fotootjes echt een uitdaging, hij is goed gelukt Marije!
Hij is leuk geworden Marije.
Groetjes Jacqueline
erg leuk!!
Hij is leuk geworden! Leuk ideetje zo, kun je heerlijk veel foto's kwijt.
Heel leuk he, zoveel foto's op een Lo.
Leuk gedaan!
Een reactie posten