Wel heb ik een ander mini albummetje afgemaakt wat ik nog half had liggen..op een zondag zoals een zondag hoort te zijn heb ik samen met Toob wat webcamfoto's gemaakt, en die vond ik zo leuk dat ik daar iets mee wilde doen; en dit is het resultaat!!
donderdag 14 augustus 2008
LOVE
Zo dat is lang geleden, ik heb heel lang aan een boekje gewerkt wat een cadeautje is voor iemand. Alleen kan ik daar nog niet te veel over zeggen omdat ze hier wel eens mee leest. Deze zien jullie dus een dezer dagen verschijnen.
Wel heb ik een ander mini albummetje afgemaakt wat ik nog half had liggen..op een zondag zoals een zondag hoort te zijn heb ik samen met Toob wat webcamfoto's gemaakt, en die vond ik zo leuk dat ik daar iets mee wilde doen; en dit is het resultaat!!
Wel heb ik een ander mini albummetje afgemaakt wat ik nog half had liggen..op een zondag zoals een zondag hoort te zijn heb ik samen met Toob wat webcamfoto's gemaakt, en die vond ik zo leuk dat ik daar iets mee wilde doen; en dit is het resultaat!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

7 opmerkingen:
WAT IS IE LEUK! meid, wat gaaf gedaan! Jij wordt met de dag beter!
zoals altijd vind ik ook deze weer super.
Ik vind een clearalbum altijd lastig, maar jij hebt er weer iets moois van gemaakt.
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker 'en voor de leukste workshops
oh lief meid!!! wat snel ook weer!
ik vind em super zeg!!
Wow marije wat is je boekje mooi geworden zeg!
Gaaf zo met dat rood allemaal!
Groetjes Jacqueline
Mooi hoor Marije, ik vind clearalbums altijd heel moeilijk en vermijd ze daarom maar. Die van jou ziet er weer schattig uit.
Groetjes Marjolijn.
wat een mooi en schattig album is het geworden!!!
Erg mooi gedaan!
Een reactie posten