Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 30 augustus 2008

Canvasje

Gistere had Luna een vriendje gevonden, de hele dag heeft ze met een knuffel pinquin door het huis gesleept! Zelfs met slapen moest hij mee...Echt super lieve foto's heb ik daar van gemaakt!

Verder gaat het gelukkig weer de goede kant op met Luna na haar operatie van afgelopen donderdag. Springen gaat nog niet helemaal zoals de bedoeling is en doet ze dan ook nauwlijks. Ook loopt ze nog een beetje raar..maar ze eet en drinkt goed en spint ook weer vol op!


Vandaag heb ik een canvasje gemaakt met een foto van mij met mijn beste vriendinnetje Anne. Anne woont momenteel in Amerika en ik zie haar heel weinig, afgelopen zomer was ze hier en zijn we samen een dagje naar scheveningen geweest, daar hebben we deze foto genomen!



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Das een leuke herinnering aan haar verblijf Marije!!

Anoniem zei

Mooie kleuren je canvas! Heel gaaf gemaakt zeg en het is zeker een leuke herinnering!

En Luna, tja, tis te schattig!

Bieke zei

Wat een mooie canvas en een geweldige herhinnering aan haar vakantie hier!

Anoniem zei

Oooooooooh wat een schatige foto's van Luna met haar pinquin vriendje!

Je canvasje is erg mooi geworden....geweldige foto ook trouwens van Anna en jouw!

Super weer hoor!

Groetjes Jacqueline