Verder gaat het gelukkig weer de goede kant op met Luna na haar operatie van afgelopen donderdag. Springen gaat nog niet helemaal zoals de bedoeling is en doet ze dan ook nauwlijks. Ook loopt ze nog een beetje raar..maar ze eet en drinkt goed en spint ook weer vol op!
zaterdag 30 augustus 2008
Canvasje
Gistere had Luna een vriendje gevonden, de hele dag heeft ze met een knuffel pinquin door het huis gesleept! Zelfs met slapen moest hij mee...Echt super lieve foto's heb ik daar van gemaakt!
Verder gaat het gelukkig weer de goede kant op met Luna na haar operatie van afgelopen donderdag. Springen gaat nog niet helemaal zoals de bedoeling is en doet ze dan ook nauwlijks. Ook loopt ze nog een beetje raar..maar ze eet en drinkt goed en spint ook weer vol op!
Verder gaat het gelukkig weer de goede kant op met Luna na haar operatie van afgelopen donderdag. Springen gaat nog niet helemaal zoals de bedoeling is en doet ze dan ook nauwlijks. Ook loopt ze nog een beetje raar..maar ze eet en drinkt goed en spint ook weer vol op!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

4 opmerkingen:
Das een leuke herinnering aan haar verblijf Marije!!
Mooie kleuren je canvas! Heel gaaf gemaakt zeg en het is zeker een leuke herinnering!
En Luna, tja, tis te schattig!
Wat een mooie canvas en een geweldige herhinnering aan haar vakantie hier!
Oooooooooh wat een schatige foto's van Luna met haar pinquin vriendje!
Je canvasje is erg mooi geworden....geweldige foto ook trouwens van Anna en jouw!
Super weer hoor!
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten