Ik doe het niet zo dat ik elke dag in december een bladzijde scrap, maar juist alle dingen die ik leuk vind aan de winter naar voren laat komen, of dat nou in november is of in januari! Ik heb ondertussen al nog heel wat ideetjes, dus er zullen snel meer bladzijdes volgen..
maandag 8 december 2008
2 nieuwe bladzijdes
2 nieuwe bladzijdes voor mijn winter journal. Over de sneeuw van 2 weken geleden.
Ik doe het niet zo dat ik elke dag in december een bladzijde scrap, maar juist alle dingen die ik leuk vind aan de winter naar voren laat komen, of dat nou in november is of in januari! Ik heb ondertussen al nog heel wat ideetjes, dus er zullen snel meer bladzijdes volgen..

Ik doe het niet zo dat ik elke dag in december een bladzijde scrap, maar juist alle dingen die ik leuk vind aan de winter naar voren laat komen, of dat nou in november is of in januari! Ik heb ondertussen al nog heel wat ideetjes, dus er zullen snel meer bladzijdes volgen..
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 opmerkingen:
wat een supergave bladzijdes!!! :D!!! Kan er niks anders van maken...ze zijn gewoon super!!
Liefs, Janine
echt heel erg leuk meid!!!
heel leuk Marije!!
Wat een leuke bladzijden zeg!
Ik vind je winter journal echt een heel leuk idee! Dat ga ik zeker een
"jatten"
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker en voor de leukste workshops
Wat een leuk idee, echt iets voor jou meis, maar het is dan ook erg leuk, ben benieuwd naar het volgende meis.
liefs Lilian
super leuk al deze eerste pagina's!
groetjes sam
Een reactie posten