Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 8 december 2008

2 nieuwe bladzijdes

2 nieuwe bladzijdes voor mijn winter journal. Over de sneeuw van 2 weken geleden.
Ik doe het niet zo dat ik elke dag in december een bladzijde scrap, maar juist alle dingen die ik leuk vind aan de winter naar voren laat komen, of dat nou in november is of in januari! Ik heb ondertussen al nog heel wat ideetjes, dus er zullen snel meer bladzijdes volgen..

6 opmerkingen:

Janine zei

wat een supergave bladzijdes!!! :D!!! Kan er niks anders van maken...ze zijn gewoon super!!

Liefs, Janine

Angela zei

echt heel erg leuk meid!!!

Anoniem zei

heel leuk Marije!!

Anoniem zei

Wat een leuke bladzijden zeg!
Ik vind je winter journal echt een heel leuk idee! Dat ga ik zeker een
"jatten"

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker en voor de leukste workshops

ScrapEnjoy zei

Wat een leuk idee, echt iets voor jou meis, maar het is dan ook erg leuk, ben benieuwd naar het volgende meis.

liefs Lilian

sam zei

super leuk al deze eerste pagina's!
groetjes sam