In dit bericht wil ik graag iedereen hele fijne kerstdagen wensen, en
een gezond, gelukkig, liefdevol en creatief 2009!!
Ik blog de laatste tijd niet zo veel meer, ik heb ook niet zo veel gescrapt want ik zit niet zo lekker in mn vel op dit moment. Over een tijdje vertel ik daar wel wat meer over..
Fijne dagen!
Liefs, Marije
zondag 21 december 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

5 opmerkingen:
Och meis toch, ik wilde je net een pmtje sturen dat je zo stil was de laatste tijd!
Ik hoop dat het niks ernstigs is!
Dikke knuffel en voor jullie ook een hele fijne kerst en een geweldig 2009 (dat jullie maar een heel mooi huisje krijgen).
Groetjes Jacqueline
Meis, ik hoop voor je dat het niet iets ernstig is en dat je toch nog prachtige Kerstdagen zal hebben, ook een gezond en gelukkig 2009.
Ik hou je in de gaten hoor.
Liefs Lilian xxx
hej meis,
jij ook fijne dagen en ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!
Dikke knuffel,
Liefs, Janine
hoi hoi
ik hoop niks ernstigs maar juist iets leuks ;-) en uiteraard hoop ik op een leuk huisje, en snel voor jullie! Veel sterkte, veel liefs en dikke knuffels ook van mij
xxx
Jij ook hele fijne feestdagen!
Dikke, dikke knuffel van mij!
Liefs Nicole
Een reactie posten