Wow, ik heb weer een award gekregen. Van
Sam Dankjewel!!! Hartstikke leuk weer. Ik mag m weer doorgeven aan 5 mensen. Dat zal wel lastig worden want een hoop zullen m al hebben denk ik. Maar ik ga een poging wagen.

Ik wil deze award graag doorgeven aan: Jacqueline, Ria, Angela, Barbara en Lilian
2 opmerkingen:
Hey Marije! Dat is een lieve verrassing! Dank je wel!!
Och wat lief weer van je ......super bedankt.
Ik ga het na het eten even op mijn blog laten pronken!
Groetjes..
Een reactie posten