Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 28 december 2008

Snow fun

Vandaag kwam mijn moeder bij me scrappen, voor mij ook even een stook achter de deur om weer wat te doen, want ik he denk ik al 2 weken mn scrapspullen niet aangeraakt!
Vandaag heb ik een lekker winterse LO gemaakt met een foto van Luna en mijzelf in de sneeuw, de eerste van dit jaar



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat heb je weer een leuke bladzijde voor je DD gemaakt en je Lootje vind ik ook weer mooi!
Leuk hoe je dat lint aan de zijkant hebt verwerkt.

Liefs Nicole

sam zei

mooie Layout! ik heb momenteel maar weinig inspratie, moet ook echt weer is wat gaan doen.
groetjes sam

ScrapEnjoy zei

Weer een prachtig lootje, het is inderdaad overal erg stil, maar ja het zijn dan ook drukke dagen.
Meis een fijn oudjaar en een heel goed begin.

liefs Lilian

Janine zei

Wat een plaatje!!!

sam zei

ben ik weer :) Ik wens je alvast een heel goed uiteinde en de beste wensen voor 2009. Er staat nog iets op m'n blog voor je! groetjes sam

Anoniem zei

Super mooie LO weer meis.......je inspiratie komt weer lekker terug zie ik!!!
Kunnen we weer genieten van je mooie werkjes!!

Groetjes..

Ellen zei

wat een prachtige layout, zulke mooie kleuren en zoveel te zien. leuk zoals je dat lint op de foto hebt verwerkt.