Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Vandaag kwam mijn moeder bij me scrappen, voor mij ook even een stook achter de deur om weer wat te doen, want ik he denk ik al 2 weken mn scrapspullen niet aangeraakt! Vandaag heb ik een lekker winterse LO gemaakt met een foto van Luna en mijzelf in de sneeuw, de eerste van dit jaar
7 opmerkingen:
Anoniem
zei
Oh wat heb je weer een leuke bladzijde voor je DD gemaakt en je Lootje vind ik ook weer mooi! Leuk hoe je dat lint aan de zijkant hebt verwerkt.
7 opmerkingen:
Oh wat heb je weer een leuke bladzijde voor je DD gemaakt en je Lootje vind ik ook weer mooi!
Leuk hoe je dat lint aan de zijkant hebt verwerkt.
Liefs Nicole
mooie Layout! ik heb momenteel maar weinig inspratie, moet ook echt weer is wat gaan doen.
groetjes sam
Weer een prachtig lootje, het is inderdaad overal erg stil, maar ja het zijn dan ook drukke dagen.
Meis een fijn oudjaar en een heel goed begin.
liefs Lilian
Wat een plaatje!!!
ben ik weer :) Ik wens je alvast een heel goed uiteinde en de beste wensen voor 2009. Er staat nog iets op m'n blog voor je! groetjes sam
Super mooie LO weer meis.......je inspiratie komt weer lekker terug zie ik!!!
Kunnen we weer genieten van je mooie werkjes!!
Groetjes..
wat een prachtige layout, zulke mooie kleuren en zoveel te zien. leuk zoals je dat lint op de foto hebt verwerkt.
Een reactie posten