Ik ben gaan werken met papier van My minds eye, vrolijk, leuke kleurtjes en in de winter/kerstsfeer! De bladzijdes binnenin zijn van cardstock, dessignpapier en clearvellen, lekker afwisselend :D Het boekje is gebonden met een lang lint en fibers, ook hangen daar 2 kerstbelletjes aan.
Aan de binnenkant ben ik nog niet echt begonnen, eerst nog wat foto's verzamelen van deze winter (vanavond bijvoorbeeld met het vieren van sinterklaas!) En dan kan ik daar ook wat meer mee aan de slag! Toch hier alvast een sneak van een van de bladzijden
Iedereen een hele fijne Sinteklaas avond toegewenst!

6 opmerkingen:
hij is hartstikke leuk geworden Marije!
Ziet er al super uit meid!
Veel plezier vanavond met sinterklaas vieren!
Groetjes Jacqueline
Het begin ziet er al erg leuk uit!
Succes met de rest!
ziet er al erg leuk uit! ben benieuwd hoe die er uit ziet als tie af is! groetjes sam fijn weekend!
Hij is echt super-super gaaf geworden!!!!
Kus Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
hij is leuk leuk leuk ...
fijne dagen groetjes Bianca
Een reactie posten