Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 5 december 2008

winter journal

Het begint kouder te worden, het weer slaat om en de feestdagen komen er weer aan. Tijd om iets echts winters te gaan maken. Een winter journal dus. Op het scrapforum van Scraptastisch loopt een december daily, hier is het een beetje mee te vergelijken, maar ik geef er lekker mijn eigen draai aan! Ik wil vooral naar voren laten komen wat ik leuk vind aan de winter en wat ik deze winter allemaal doe en meemaak!

Ik ben gaan werken met papier van My minds eye, vrolijk, leuke kleurtjes en in de winter/kerstsfeer! De bladzijdes binnenin zijn van cardstock, dessignpapier en clearvellen, lekker afwisselend :D Het boekje is gebonden met een lang lint en fibers, ook hangen daar 2 kerstbelletjes aan.




Aan de binnenkant ben ik nog niet echt begonnen, eerst nog wat foto's verzamelen van deze winter (vanavond bijvoorbeeld met het vieren van sinterklaas!) En dan kan ik daar ook wat meer mee aan de slag! Toch hier alvast een sneak van een van de bladzijden


Iedereen een hele fijne Sinteklaas avond toegewenst!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hij is hartstikke leuk geworden Marije!

Anoniem zei

Ziet er al super uit meid!

Veel plezier vanavond met sinterklaas vieren!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Het begin ziet er al erg leuk uit!
Succes met de rest!

sam zei

ziet er al erg leuk uit! ben benieuwd hoe die er uit ziet als tie af is! groetjes sam fijn weekend!

Anoniem zei

Hij is echt super-super gaaf geworden!!!!

Kus Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Bianca zei

hij is leuk leuk leuk ...
fijne dagen groetjes Bianca