maandag 15 december 2008
nieuwe blz winter journal
Zo dit weekend heb ik eindelijk weer eens wat gescrapt! Ik kreeg al bijna afkickverschijnselen, mja het is dan ook zo druk op dit moment...Kerst thuis, op mijn werk, school, ik wilde het huis schoon hebben voor de kerst..dus ff een hele hoop van alles en nog wat! Ondertussen heb ik toch nog wat bladzijdes voor mijn Winter journal gescrapt..nog steeds met dingen die ik leuk vind aan de winter; lekkere dingen en chocolade melk, gezellig spelletjes doen met vrienden en het huis in kerstsfeer!!





Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

5 opmerkingen:
dat wort echt een superboekje!!!!!
ik bedoel natuurlijk worDt...hihihh
wat een gaaf boekje ben je aan het maken!! door jouw boekje heb ik al ideeën voor mijn kerstboekje!
SUper Marije.....dat word echt een super leuk boekje!
Groetjes Jacq.
Je bladzijdes zijn weer de moeite waard, zal een prachtig boekje worden, typische Marije.
Meis bij deze wil je fijne Feestdagen toewensen en een Gezond en Gelukkig 2009.
Lekker genieten.
liefs Lilian
Een reactie posten