Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 15 december 2008

nieuwe blz winter journal

Zo dit weekend heb ik eindelijk weer eens wat gescrapt! Ik kreeg al bijna afkickverschijnselen, mja het is dan ook zo druk op dit moment...Kerst thuis, op mijn werk, school, ik wilde het huis schoon hebben voor de kerst..dus ff een hele hoop van alles en nog wat! Ondertussen heb ik toch nog wat bladzijdes voor mijn Winter journal gescrapt..nog steeds met dingen die ik leuk vind aan de winter; lekkere dingen en chocolade melk, gezellig spelletjes doen met vrienden en het huis in kerstsfeer!!





5 opmerkingen:

Janine zei

dat wort echt een superboekje!!!!!

Janine zei

ik bedoel natuurlijk worDt...hihihh

Hilde zei

wat een gaaf boekje ben je aan het maken!! door jouw boekje heb ik al ideeën voor mijn kerstboekje!

Anoniem zei

SUper Marije.....dat word echt een super leuk boekje!

Groetjes Jacq.

ScrapEnjoy zei

Je bladzijdes zijn weer de moeite waard, zal een prachtig boekje worden, typische Marije.
Meis bij deze wil je fijne Feestdagen toewensen en een Gezond en Gelukkig 2009.
Lekker genieten.

liefs Lilian