Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 14 december 2008

kerstsfeer

De kerst zit er weer aan te komen, dus ook het huis een beetje in kerstsfeer is dan natuurlijk wel zo gezellig! Ondertussen hebben we ook nog een heel mooi kerststuk gekregen van mijn moeder en Guus, dank jullie wel!! Alleen staat die nog niet op de foto... Hier onder wat foto's om jullie een kleine indruk te geven van hoe het er hier bij ons thuis uitziet!






4 opmerkingen:

Anoniem zei

WOwie zeg dat ziet er weer super gezellig uit!!!!
Nou even lekker een paar weekjes van genieten!

Groetjes Jacqueline

Janine zei

ziet er erg gezellig uit!!!

ScrapEnjoy zei

Lekker gezellie, lekkere kerstsfeer meis, grappig je kat op de achtergrond, is er nog niet in de boom gehangen?????

lieve groet Lilian

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit zeg....
Enne.... las ik het nou goed????? Dat pakje onder de kerstboom heeft MIJN naam????

Liefs Nicole