zondag 14 december 2008
kerstsfeer
De kerst zit er weer aan te komen, dus ook het huis een beetje in kerstsfeer is dan natuurlijk wel zo gezellig! Ondertussen hebben we ook nog een heel mooi kerststuk gekregen van mijn moeder en Guus, dank jullie wel!! Alleen staat die nog niet op de foto... Hier onder wat foto's om jullie een kleine indruk te geven van hoe het er hier bij ons thuis uitziet!





Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

4 opmerkingen:
WOwie zeg dat ziet er weer super gezellig uit!!!!
Nou even lekker een paar weekjes van genieten!
Groetjes Jacqueline
ziet er erg gezellig uit!!!
Lekker gezellie, lekkere kerstsfeer meis, grappig je kat op de achtergrond, is er nog niet in de boom gehangen?????
lieve groet Lilian
Dat ziet er gezellig uit zeg....
Enne.... las ik het nou goed????? Dat pakje onder de kerstboom heeft MIJN naam????
Liefs Nicole
Een reactie posten