Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 10 december 2008

LO Bibi

Ons konijn Bibi is een poosje geleden overleden, ik wilde als aandenken aan haar nog een mooie LO maken. Dit is hem geworden, het is een beetje een speciale want er zit verborgen tekst in, je kunt namelijk de foto 'openklappen'. Hier achter heb ik eigenschappen van Bibi opgeschreven, of kleine dingetjes die ze altijd deed en echt bij haar hoorde!



6 opmerkingen:

Hilde zei

echt heel mooi gemaakt marije! Een mooie herinnering aan Bibi.....

Anoniem zei

nou ik kan het niet beter zeggen dan Hilde....:D

Janine zei

supermooi gedaan!!

ScrapEnjoy zei

Ach gos, wat lief, je hebt een prachtig aandenken gemaakt aan Bibi erg lief van je.

liefs Lilian

Anoniem zei

Prachtig Marije, een hele mooie herinnering aan Bibi......

Groetjes ..

Anoniem zei

Dat is een mooie herinnerings LO!!!