woensdag 10 december 2008
LO Bibi
Ons konijn Bibi is een poosje geleden overleden, ik wilde als aandenken aan haar nog een mooie LO maken. Dit is hem geworden, het is een beetje een speciale want er zit verborgen tekst in, je kunt namelijk de foto 'openklappen'. Hier achter heb ik eigenschappen van Bibi opgeschreven, of kleine dingetjes die ze altijd deed en echt bij haar hoorde!

.JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 opmerkingen:
echt heel mooi gemaakt marije! Een mooie herinnering aan Bibi.....
nou ik kan het niet beter zeggen dan Hilde....:D
supermooi gedaan!!
Ach gos, wat lief, je hebt een prachtig aandenken gemaakt aan Bibi erg lief van je.
liefs Lilian
Prachtig Marije, een hele mooie herinnering aan Bibi......
Groetjes ..
Dat is een mooie herinnerings LO!!!
Een reactie posten