Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 7 december 2008

Canvasje

Voor Sinterklaas heb ik voor mijn broertje een canvasje gemaakt van zijn eerste huisdier..Hij vond hem gelukkig erg leuk!

3 opmerkingen:

Janine zei

Leuk gedaan!! Lijkt me best lastig om in jouw stijl te scrappen voor een jongen...maar hij is super geworden...!!

Hilde zei

Super mooi gedaan Marije!

Anoniem zei

Heel erg leuk geworden, het is net alsof het ratje uit het canvasje klimt ....zo mooi lopen de kleuren over!
Wat heb je op het canvasje gedaan zijn dat hotfix steentjes?

Groetjes Jacq.