Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Heel erg leuk geworden, het is net alsof het ratje uit het canvasje klimt ....zo mooi lopen de kleuren over! Wat heb je op het canvasje gedaan zijn dat hotfix steentjes?
3 opmerkingen:
Leuk gedaan!! Lijkt me best lastig om in jouw stijl te scrappen voor een jongen...maar hij is super geworden...!!
Super mooi gedaan Marije!
Heel erg leuk geworden, het is net alsof het ratje uit het canvasje klimt ....zo mooi lopen de kleuren over!
Wat heb je op het canvasje gedaan zijn dat hotfix steentjes?
Groetjes Jacq.
Een reactie posten