Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 2 juli 2009

weer gescrapt!

Eigenlijk zaten al mijn scrapspullen al in gepakt voor de verhuizing..ik had ook al ik geloof sinds januari niks meer gedaan, maar nu ik thuis zit en eigenlijk zo weinig mogelijk mag doen begon het toch weer te kriebelen! Of beter gezegd, ik begon me te vervelen...Zo gezegd heb ik toen toch die dozen maar open getrokken en ben heerlijk gaan scrappen!
Ik heb mijn prengnancy diary waar ik ooit aan was begonnen afgemaakt, maar deze kan ik jullie (nog) niet laten zien..zodra beeb geboren is zal ik hem plaatsen!
Ook heb ik deze lay out gemaakt. Als ondergrond heb ik een 'taartbodem-papier' gebruikt en ik heb gewerkt met de laundry line van my minds eye die ik nog had liggen.






Ik voel mezelf gelukkig weer een stuk beter, maar ondanks dat blijf ik geen/weinig gevoel houden van de baby :( Ik doe dus steeds maar heeeeeel rustig aan en hoop dat het dan weer terug komt!

Gister is Tobias 22 geworden, ook zijn laatste verjaardag met z'n 'tweeen', alhoewel het ondertussen niet echt met zijn tweeen meer is want de baby maakt al zo'n groot deel uit van je leven!

Over precies een weekje hebben we de 35 weken echo, ik ben benieuwd hoeveel beeb nu weegt..hoe groot ons kindje is hebben we natuurlijk net al 2x gezien in het ziekenhuis, maar dan meten ze niet, dus weet je ook niet precies hoe groot/zwaar beeb nu is! aftellen dus weer..want tsja het blijft spannend ;)

Geen opmerkingen: