Papa Tobias was de hele week vrij, hij heeft lekker veel in huis gedaan, genoten van zijn vrije tijd en bovenal lekker van zijn dochter genoten. Helemaal omdat ik het erg druk had met werk en ook nog 2 extra ochtenden weg moest. Naast spelen met Danique hoort daar natuurlijk ook onder andere in bad gaan bij...ik had nog net even tijd om weer eens een mooi badplaatje in de tummytub te schieten!
Danique is ondertussen alweer bijna 7 en een halve maand oud en ook haar 'eten' gaat daardoor steeds een beetje meer veranderen. Zo eet ze nu standaard tussen de middag een broodkorst welke ze heerlijk vind! Lekker mee knoeien en natuurlijk het zelf eten..Ze heeft er echt zo veel lol in dat ze het hele 'eetmoment' zit te schateren van het lachen hihi
Maar naast eten en in bad gaan, hoort ook het slapen. Danique had vorige week al 2 keer een nachtje geoefend in haar eigen kamertje, maar nu slaapt ze sinds 2 nachten ook voor het echie in haar eigen kamertje. Mama moet nog steeds een beetje wennen, mja dat hoort erbij denken we maar zo!
Tussen de bedrijven door heb ik vrijdag nog een lekker oefentaartje gebakken. Het is maar een kleintje, want het ging me om het maken van de strik. Er zat toch een beetje weinig tylose heen (poeder wat er voor zorgt dat je marsepein 'hard' wordt), waardoor de strik toch een beetje inzakte, maar ja dat weten we dan voor de volgende keer ennn het was maar om te oefenen!
Hij is gevuld met een laagje lemoncurd en banketbakkersroom en afgesmeerd met groene appelcreme..lekker fris dus!
Nou ik ga nog even wat doen..morgen zal ik wel even een paas-updateje plaatsen!

2 opmerkingen:
Het is en blijft een lastig iets die stikken, maar afgezien van de tylose is hij goed gelukt hoor! En een lekkere vulling ook!
ps wow zeg nu helemaal op d'r kamertje? tja het zal zeker wennen zijn, ik vond het ook moeilijk hoor zoals je weet! Nu wil madame niet eens meer bij mij in bed slapen, ook wel jammer eigenlijk. Maar soms wel, vooral het eerste slaapje overdag, dan gaan we soms samen naar bed en dan kruipt ze heerlijk tegen me aan en slapen we zo!
xoxo
Een reactie posten