Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 3 juli 2010

Darcy geslaagd

sorry sorry sorry, ik loop een beetje achter! Heb het ook zo druk gehad deze week, en dan nog die temperaturen waarbij ook alles een beetje langzamer gaat..hihi want snel moet je gewoon niet willen! Maar goed, nu terzake...vorige week zondag kwam mijn broertje Axel een taartje maken voor zijn vriendin Darcy omdat ze is geslaagd!
Ze heeft zelf ook een beetje geholpen, en ik ook een ietsiepietsie, maar al met al heeft hij dat toch maar mooi even gedaan! Dit is het resultaat


Geen opmerkingen: