Ze heeft zelf ook een beetje geholpen, en ik ook een ietsiepietsie, maar al met al heeft hij dat toch maar mooi even gedaan! Dit is het resultaat
zaterdag 3 juli 2010
Darcy geslaagd
sorry sorry sorry, ik loop een beetje achter! Heb het ook zo druk gehad deze week, en dan nog die temperaturen waarbij ook alles een beetje langzamer gaat..hihi want snel moet je gewoon niet willen! Maar goed, nu terzake...vorige week zondag kwam mijn broertje Axel een taartje maken voor zijn vriendin Darcy omdat ze is geslaagd!
Ze heeft zelf ook een beetje geholpen, en ik ook een ietsiepietsie, maar al met al heeft hij dat toch maar mooi even gedaan! Dit is het resultaat


Ze heeft zelf ook een beetje geholpen, en ik ook een ietsiepietsie, maar al met al heeft hij dat toch maar mooi even gedaan! Dit is het resultaat
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten