Bij thuiskomst is Danique uitgeput haar bedje in gegaan en heeft wel 2u geslapen, voor mij mooi de kans om wat voor mezelf te doen! En dit is het resultaat;
Het zijn 2 foto's van Danique waar ze ongeveer 1 maand oud is..ze lag in het grote bed zo verschrikkelijk lief te slapen dat ik vond dat Deze foto's het wel verdiende om gescrapt te worden!
Ik heb gewerkt met een oude lijn van Basic grey en heb mijn nieuwe rand-pons gebruikt! Verder zoals jullie van mij gewend zijn veel bloemen/kantjes/lintjes/steentjes en andere embellishments!
Voor vandaag heb ik het huis al aan kant en heb ik net met Danique warme zelfgemaakte wentelteefjes gegeten, dat was toch even gek voor de eerste keer (voor Danique dan) hihi, nu liggen mn foto's al klaar om nog even lekker creatief bezig te gaan zijn ;)

1 opmerking:
wat een waanzinnig mooie layout heb je gemaakt zeg! Prachtig, weer een echte Marije!
Een reactie posten