Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 16 oktober 2010

ballorig & scrapstuff

Gister heb ik (of eigenlijk we) een heerlijke dag gehad. Samen met Mandy en neefje Julian zijn Danique en ik naar Ballorig geweest. Julian is afgelopen woensdag 1 jaar geworden, maar helaas konden wij niet bij zijn verjaardag zijn. We vierden gewoon ons eigen feestje. Danique en ik hadden natuurlijk een (of eigenlijk 2) cadeautjes voor hem mee genomen die Danique en Julian samen uitgepakt hebben. Ze hebben zich heerlijk vermaakt in het ballenbad en op de kussens in Ballorig en tussen de middag heeft Danique heerlijk zitten smullen van een bord poffertjes (Juul moest nog even wennen! hahaha)






Bij thuiskomst is Danique uitgeput haar bedje in gegaan en heeft wel 2u geslapen, voor mij mooi de kans om wat voor mezelf te doen! En dit is het resultaat;



Het zijn 2 foto's van Danique waar ze ongeveer 1 maand oud is..ze lag in het grote bed zo verschrikkelijk lief te slapen dat ik vond dat Deze foto's het wel verdiende om gescrapt te worden!
Ik heb gewerkt met een oude lijn van Basic grey en heb mijn nieuwe rand-pons gebruikt! Verder zoals jullie van mij gewend zijn veel bloemen/kantjes/lintjes/steentjes en andere embellishments!

Voor vandaag heb ik het huis al aan kant en heb ik net met Danique warme zelfgemaakte wentelteefjes gegeten, dat was toch even gek voor de eerste keer (voor Danique dan) hihi, nu liggen mn foto's al klaar om nog even lekker creatief bezig te gaan zijn ;)

1 opmerking:

NicoleJ zei

wat een waanzinnig mooie layout heb je gemaakt zeg! Prachtig, weer een echte Marije!