Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 10 oktober 2010

genieten van t zonnetje

En dat hebben wij vanmiddag lekker gedaan bij de kinderboerderij. Danique en ik zijn eerst naar Kim en Jason gegaan waar de kleintjes samen de teletubbies hebben gekeken en we wat hebben gedronken.


Daarna zijn we met z'n 5en (Kim haar zus Sanne ging ook gezellig mee) naar de kinderboerderij gegaan. Danique en Jason hebben er echt van genoten, rondbanjeren door het gras (en de poep..bah bah bah), kijken bij de kippen in het hok en natuurlijk de geitjes aaien









Op de terugweg zijn we nog lekker een ijsje gaan eten en ook daar hebben ze van gesmuld...het perfecte middagje buiten zijn voor de kindertjes! Toen we thuiskwamen is Danique lekker nog even gaan slapen, ze sliep zo...gek heh?

1 opmerking:

Angela zei

gezellig hoor even zo er tussenuit en helemaal als het dan nog mooi weer is!