Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 8 oktober 2010

heerlijke zondag

Ja ik weet het, een beetje laat...maar wat een week hebben we achter de rug!
Maandag moest Danique eerder opgehaald worden op het kinderdagverblijf omdat ze koorts had...mja het was ook wel een beetje te verwachten, want ook zondag toen we even gingen wandelen in het bos was ze al niet helemaal lekker..erg verkouden en al wat hoesterig, toch hebben we even heerlijk gewandeld en heeft Danique nog even kennis gemaakt met de speeltuin!




Op de terugweg hebben we onszelf nog even getrakteerd op een lekker ijsje


Helaas is Danique haar verkoudheid/grieperigheid nog de hele week een rode draad door de dagen geweest. Ze is ondertussen wel weer opgeknapt, alleen nog wat verkouden...maar dat is half Nederland op het moment geloof ik!
Ook op mijn werk was even alles anders, woensdag had ik cursus en gister een erg leuke en geslaagde studiedag..wat hebben we gelachen zeg..

Vandaag ben ik druk aan het bakken gegaan voor de bestelde taartjes voor het weekend, want ik heb de eer om dit weekend 4 taartjes te mogen maken...De eerste is al naar tevredenheid opgehaald en morgen worden de volgende 2 opgehaald. De laatste neem ik mee naar de verjaardag van mijn kleine broertje, 21 alweer..en dat voor mijn kleine broertje.. Jullie weten wat dat betekend heh, ik wordt oud!!!

Geen opmerkingen: