Zaterdag werden deze 2 kleintjes opgehaald, een raceauto voor Thijs gevuld met chocolade mousse en stukjes chocolade en een brandweerauto voor Bas gevuld met abrikozenjam, geleroom en mandarijntjes.
En dan last but not least, dit vrolijke verjaardagstaartje voor mijn broertje die afgelopen dinsdag 21 was geworden.
Gisteravond vierde hij zijn verjaardag en hebben we met een klein groepje bij mijn moeder gegeten voor Axel zijn verjaardag, na het eten heeft Axel Danique in het grote bad gedaan en dat vond ze maar wat leuk!
Ze heeft heerlijk gespeeld met wat badspeelgoed wat van mij en mijn broertjes is geweest, echt grappig om al die dingen weer terug te zien!

1 opmerking:
wat een werk toch he? maar je hebt het weer gehad, dit is mooi maar af en axel z'n taart is best heel vrolijk geworden hoor!
Een reactie posten