Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 10 oktober 2010

Weekend vol taarten

Zo wat een druk weekend zeg! Vrijdag en zaterdag heb ik heel wat taartjes gemaakt, 4 om precies te zijn..en weer eens wat anders als al die roze bloemetjes taarten...het waren 4 stoere jongens taarten. De 1e was er een met een graafmachine erop voor Dylan, helaas ben ik vergeten om een foto te maken, maar ik hoorde dat Kim die voor me heeft gemaakt...dus die volgt vast ook snel!

Zaterdag werden deze 2 kleintjes opgehaald, een raceauto voor Thijs gevuld met chocolade mousse en stukjes chocolade en een brandweerauto voor Bas gevuld met abrikozenjam, geleroom en mandarijntjes.




En dan last but not least, dit vrolijke verjaardagstaartje voor mijn broertje die afgelopen dinsdag 21 was geworden.



Gisteravond vierde hij zijn verjaardag en hebben we met een klein groepje bij mijn moeder gegeten voor Axel zijn verjaardag, na het eten heeft Axel Danique in het grote bad gedaan en dat vond ze maar wat leuk!


Ze heeft heerlijk gespeeld met wat badspeelgoed wat van mij en mijn broertjes is geweest, echt grappig om al die dingen weer terug te zien!

1 opmerking:

Angela zei

wat een werk toch he? maar je hebt het weer gehad, dit is mooi maar af en axel z'n taart is best heel vrolijk geworden hoor!