Gister werd mijn nichtje 16 en wilde graag zelf haar taart maken, en gister hebben we dus samen haar SWEET 16 taart gemaakt, helemaal roze en gevuld met aardbeienvlaaivulling, bavaroise en aardbeienjam.
Met de restjes papier die over waren van het 'a day at the farm'-boekje, heb ik dit LOtje gemaakt, de foto's zijn van anderhalve week geleden, maar ik vond ze zo lief dat ik ze dus maar meteen gebruikt heb!
Aangezien Danique al de hele week ziek is (ze heeft al 4 dagen ruim 39C koorts), ben ik dus ook thuis en is het voor mij deze week maar een kort werkweekje (alleen morgen). Maandag ben ik wel even bij Tobias in de winkel de nieuwe vloer voor in de slaapkamers gaan uitzoeken, met bijpassende plintjes en ondervloer natuurlijk. Het plan is namelijk om dit najaar de slaapkamers aan te pakken, en dan vooral Danique haar slaapkamer. In onze slaapkamer komt alleen een nieuwe vloer..maar in Danique haar slaapkamer komt naast een nieuwe vloer ook een nieuwe kleurtje/behangetje op de muur en moeten de deur/plinten/kozijnen worden geschuurd en gelakt, net als alle plinten/deuren/kozijnen in de gang. Een lekker klusje dus!
Maar daar houdt het nog niet op, want we hebben gister ook een nieuwe droger en een nieuwe bank besteld..ben benieuwd wanneer ze komen!!! Zoals waarschijnlijk bij iedereen staat er nog meer op ons lijstje, maar eerst dit maar eens!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten