Hij is gelift van een LO die ik op internet tegen kwam, ik vind hem zelf vrij druk qua kleur geworden, maar wel erg leuk...en die foto's? Die blijven leuk!!
dinsdag 12 oktober 2010
Bla bla bla
Hij lag al een hele poos half af in mn kast tot ik van de week mezelf een schop onder mn kont heb gegeven om dit LOtje even af te maken..
Hij is gelift van een LO die ik op internet tegen kwam, ik vind hem zelf vrij druk qua kleur geworden, maar wel erg leuk...en die foto's? Die blijven leuk!!

Hij is gelift van een LO die ik op internet tegen kwam, ik vind hem zelf vrij druk qua kleur geworden, maar wel erg leuk...en die foto's? Die blijven leuk!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
ah die is zeker leuk geworden zeg!!!
Een reactie posten