Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 10 oktober 2010

a day at the farm

Zo dat was lang geleden, maar ik heb me toch heerlijk een slag in de rondte gescrapt vorig weekend! Heerlijk....
In de loop van de week heb ik dit leuke kleine vrolijke boekje af gemaakt...Weer even iets heel anders als wat ik de laatste tijd maakte, maar ik ben er hartstikke tevreden over.

Ik heb gewerkt met papier van Doodlebug en foto's gebruikt die van het voorjaar zijn gemaakt op kinderboerderij 't Geertje waar ik toen met Danique en mijn vader geweest ben. Nou ja kijk zelf maar;





1 opmerking:

Angela zei

en dat zegt ze dan niet ff dat ie af is en op het blog staat!!! hij is wel leuk geworden maar idd anders dan dat ik van je gewend ben, maar wel heel lief en vrolijk, leuk zo met die bijpassende embellies!
xoxox