Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 20 oktober 2010

herfsttaartje

Vanavond heb ik een klein herfsttaartje gemaakt (of eigenlijk afgemaakt, want hij stond al gevuld en afgesmeerd klaar). Ik heb hem vrij simpel gehouden, bestrooid met blaadjes in allerlei herfstkleuren, die ik heb afgemaakt met een klein beetje glitter.


Hij is gevuld met de zelfgemaakte stoofpeertjes van mijn oma en door mij gemaakte bavaroise met een vleugje kaneel!


Tobias en Bart zijn sporten, en zo als ze terugkomen gaan we hem aansnijden..hummmm!!

Geen opmerkingen: