Ja ja, minialbum nummer 30 is af!! (en dan heb ik de albums die ik heb weggegeven nog niet eens mee getelt!) hihi Het is een vrij simpel miniboekje met verschillende maten bladzijdes.
Afgelopen dinsdag ben ik met Toob naar de Lama's on tour geweest in het fortis circustheater. Tobias had hiervoor kaartjes gekregen voor zijn verjaardag. Het papier dat ik heb gebruikt is van Basic grey. Verder heb ik chipboard embellies gebruikt van DCWV en wat bloemen en stukjes kant en lint.
Afgelopen dinsdag ben ik met Toob naar de Lama's on tour geweest in het fortis circustheater. Tobias had hiervoor kaartjes gekregen voor zijn verjaardag. Het papier dat ik heb gebruikt is van Basic grey. Verder heb ik chipboard embellies gebruikt van DCWV en wat bloemen en stukjes kant en lint.

4 opmerkingen:
Ziet er weer erg leuk uit Marije!
Groetjes Jacqueline
Wow 30 minialbums!!
Beter als heel veel....
Erg mooi gemaakt hoor!! ben nu wel nieuwsgierig hoe hij er vanbinnen uitziet
groetjes Hilde
Een mijlpaal!! alweer [ook al 2000 berichtjes op het forum ;)]
Hij is echt gaaf Marije!!
Gaaf en leuke bloemen heb je gebruikt!
Groetjes Kim
Een reactie posten