Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 14 september 2008

beurs in Rijswijk

Gistere ben ik samen met Henriette naar de hobbybeurs in Rijswijk zh geweest. Er was in tegenstelling tot de vorige keer in maart nu heeeel veel voor scrappers! JEEEJ! hihi we hebben dan ook echt heel veel gekocht en de hele dag rondgelopen!! Wat hadden wij een zere voeties zeg s'avonds!! Toen we uitgeshopt waren zijn we nog even bij mijn moeder wezen eten, en die had heerlijk voor ons gekookt! bedankt mama!!
Hieronder mijn aankopen op de foto; (Henriette had overigens ongeveer net zo veel!!:P)




5 opmerkingen:

Anoniem zei

KWIJL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geen ander woord voor.....

Bieke zei

Wauw, jij kunt even verder.

Anoniem zei

Wowie Marije jullie hebben zeker lekker geshopt......gaaaaaave spullen hoor.
Ben benieuwd naar al het moois wat je er mee gaat maken.

Groetjes Jacqueline

Angela zei

kan alleen maar zeggen: WOW!!!!! HEBBUHHHHHH

Anoniem zei

WAUW! wat een gave dingen heb je gekocht! Heel veel plezier ermee!