Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 29 september 2008

weer DTer

Ja ja, zelf wist ik het al een tijdje. Ik ben weer lid van een Design team.
Ennn ik heb JA gezegd. Afgelopen weekend ben ik voorgesteld door Nicole als DTer van haar winkel Scrapaddiction. (www.scrapaddiction.nl) Hier zal vanaf nu dan ook regelmatig werk van mij staan te pronken!

Voor de mensen die niet weten wat een DT is: Voor een Design team van een winkel moet je gevraagd worden, ze vinden je werk dan zo goed dat ze willen dat jij met jouw werk een soort van reclame maakt voor deze winkel op het moment dat je dingen gebruikt die ook in die winkel verkocht worden. Dit is dus een hele eer zoals jullie begrijpen.

Ik ben al eerder DTer geweest van een andere hele leuke winkel, maar hier ben ik in het voorjaar mee gestopt. Ik hoop bij deze winkel beter op mijn plaats te zitten en het dan ook iets langer vol te houden. Ik heb er zin in!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey collega! Gezellig hoor, we gaan een hoop leuk dingen maken voor Nicole!

Anoniem zei

He wat geweldig Marije!!
Ik vind dat ze een leuke webshop heeft....en ze heeft zeker een hele goede keus gemaakt door jouw bij haar designteam te vragen!!!
Heel veel plezier en ik zal regelmatig een kijkje komen nemen in de winkel.

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Hey Marije...das een verrassing! Van harte meid!