vrijdag 19 september 2008
Websters page papers
Verliefd ben ik er op, het mooie nieuwe papier van het merk Websters page! Voor het eerst heb ik veel met lila en paars gewerkt en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Een nieuw boek voor bij mn collectie, een van de foto's van het dolfinarium met Tobias en Robin, wat een stel mafkezen zijn die 2 samen hoor, ik lach me rot soms! De kaft van het boek is bewerkt met lila crackle paint, glimmermist en een paars inktblokje. Verder heb ik veel lintjes, bloemetjes, hotfix, puffypaint en andere embellishments gebruikt. Ik ben er trots op om dit boek aan jullie te laten zien omdat ik er voor mijn doen heel lang (2 weken) aan gewerkt heb en ik er echt trots op ben! :)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

11 opmerkingen:
Dat is een leuk boekje geworden meid! :D En idd, wat een mafkezen die 2: robin en toob hihihi
erg mooi geworden Marije! Kun je trots op zijn meid!
Ik had er al een beetje van in het echt gezien en hij is echt super geworden!
Ik vind het papier ook heel erg gaaf en dat dolfijntje is echt cute!!!!!!!!!!
Kus ik
Echt super mooi geworden Marije.....ben toch blij dat ik ben gaan kijken *grin*.
Idd prachtig papier en de foto's passen er echt perfect bij!!
Nou je bent er lang mee bezig geweest maar het is dubbel en dwars de moeite waard....SUPER!!!
Groetjes Jacqueline
WAANZINNIG, zit me hier rot te kwijlen achter mijn pc en dan mag ik hem straks nog in het echt zien ook! Leuk!
wat een superleuk boekje!!!!!
wow meis heel erg mooi weer! super!!
Ik vond de voorkant al zo prachtig en de rest is gewoon super! Gewoonweg een pracht van een boek!
Mooi boekje geworden hoor! Met onverwacht papier bij dit onderwerp... ;-)
Groetjes,
Daniƫlle
erg mooi boekje! en het is zeker mooi papier! Ik heb het ook liggen maar vind het nog steeds zonde om er aan te beginnen :) groetjes sam
Wow, Marije, wat een schitterend boekje is het geworden en die kleuren, PRACHTIG in 1 woord.
vr.gr. Lilian
Een reactie posten