Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Ik zit niet zo lekker in mijn scrap-vel, ik vind zelf dit LOtje dan ook niet zo heel erg mooi geworden, toch wilde ik hem jullie niet onthouden. Hij is gemaakt met Basic Greay papier van de lijn Eva, een vlindervel en een stuk glittercardstock, lekker veel bloemen en chipboardembellies.. De foto is van Luna, ik vind hem zelf heel erg mooi!
Hij is wel leuk maar ik vind het ook geen echte Marije, ik mis de swoeng die jij er altijd aan geeft. Maar Marije scrapdipjes kennen we allemaal, bij mij komt er ook al weer een tijdje niets uit mijn handen, ben maar weer met kaartjes begonnen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Wat leuk dat je weer DTér bent. Veel succes daarmee. Ik merk trouwens ook dat dat mij ook soms belemmerd hoor. Ben ik in mijn hoofd zo daar mee bezig dat ik niks meer kan. Hoop dat dat jou bespaart blijft. Groetjes weer.
4 opmerkingen:
Ik vind hem juist erg leuk marije!!
Ik vind hem ook erg leuk geworden...maar het is wel anders dan anders maar daarom wel mooi!
Groetjes Jacqueline
Hij is wel leuk maar ik vind het ook geen echte Marije, ik mis de swoeng die jij er altijd aan geeft. Maar Marije scrapdipjes kennen we allemaal, bij mij komt er ook al weer een tijdje niets uit mijn handen, ben maar weer met kaartjes begonnen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Wat leuk dat je weer DTér bent. Veel succes daarmee. Ik merk trouwens ook dat dat mij ook soms belemmerd hoor. Ben ik in mijn hoofd zo daar mee bezig dat ik niks meer kan. Hoop dat dat jou bespaart blijft.
Groetjes weer.
schattig zeg, leuk dat vlindervel ;-)
Een reactie posten