Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 12 september 2008

nieuws!

Hallo!!!
Weer wat nieuws van het front..Ik heb deze week best heel wat gescrapt..aller eerst heb ik een LO gemaakt van Luna met haar trui en pinquin...De hechtingen zijn er ondertussen uit en ze holt weer lekker rond, gelukkig! Ze is wel echt weer de oude, op die kale plek en dat litteken na..haha Ook heb ik een miniboekje gemaakt van bierviltjes met foto's van de verjaardag van mijn oma, het was toen zulk lekker weer dat ik samen met mijn neefjes en nichtjes het kanaal in gedoken ben! Omdat we niet zo heel vaak met zijn alle zijn, vond ik deze foto's wel een minitje waard!!
Ik ben nu bezig met een wat groter boek waar ook echt wel veel werk in zit...dus nog even geduld want dat duurd nog even, ondanks dat ik al een heel eind ben! Misschien laat ik van dit weekend nog wel een sneakje zien...dus hou mijn blog in de gaten zou ik zeggen!

Ook komt dit weekend Henriette langs! JEEEJ!!! Heb er zo'n zin in...:) ik baal wel echt een beetje dat ze zo ver weg woont..mja! We gaan er een super weekend van maken, met veel lachen en leuke dingen en morgen gaan we samen naar de hobby beurs in Rijswijk!!!! Lekker scrapshoppen samen!! Dat komt goehoed!!! hahaha

Hier onder de LO en het bummetje en tot snel!















5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gave LO (mn waanzinnige bloemen) en wat een schattig bummetje!

Hilde zei

Heel mooi gemaakt Marije!
Dat is dan alweer je 32e boekje of niet???
Die lieve Luna in haar truitje.... hihih

Anoniem zei

Geweldig weer Marije.
Jij bent vooral in kei in Mini's...ze zijn altijd zooo moooi!

Je LO is ook geweldig weer!

Groetjes Jacqueline

Angela zei

lekker gescrapt weer meis!!! leuk hoor
xxx

ScrapEnjoy zei

Wat is het weer een leuk boekje geworden meis en morgen lekker genieten op de beurs, Annemarie(dochter) zijn gisteren geweest, uiteraard weer te veel gekocht.

vr. gr. Lilian