Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 19 september 2008

Op het scrapforum van Scraptastisch doe ik mee met de fotoswap van deze maand. Je krijgt dan een foto van de persoon aan wie je gekoppeld bent, hiermee maak je een 20x20 LO en die stuur je dan terug naar de eigenaresse van de foto. Deze LO heb ik voor Debby gemaakt.



Ook had ik nog wat papier over van de October afternoon lijn detours die ik heb gebruikt bij het 'a walk in the park' boekje. Hiervan heb ik een LOtje gemaakt met een van de foto's uit het park. Ik vind het zelf echt een hele mooie foto dus vandaar...:)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig weer zoals altijd!!!
Wat zijn die bijtjes schattig op je onderste LO.....geweldig!
Beide LO's zijn echt weer prachtig!

Groetjes Jacqueline

Angela zei

oh super net als je boekje! lekker fris! en die letters zijn echt zo geweldig!

Anoniem zei

Mooi zeg! beide layouts....
vooral die van jou en toob. :D leuk papier, leuke foto, en inderdaad: die bijtjes!!!!! :D

Anoniem zei

En nog eentje... die bijtjes zijn zo schattig! En je lootjes prachtig, maar dat is niets nieuws he?

Anoniem zei

Beide lootjes zijn prachtig!
Mooie kleurjes zijn voor beide lootjes gebruikt
En die bijtjes zijn erg schattig!

Groetjes Joyce

ScrapEnjoy zei

Schitterende lootjes meis, vooral die van jullie samen.

vr.gr. Lilian

Janine zei

erg leuk gedaan...mooie foto ook!!

Ennu..die primabijtjes zijn echt heel zoet!!

Bieke zei

Oh, ik vind de fotoswap echt geweldig! En in het echt is hij vast nog een stuk prachtiger.

Die andere lo is ookal zo prachtig gedaan!