Ook had ik nog wat papier over van de October afternoon lijn detours die ik heb gebruikt bij het 'a walk in the park' boekje. Hiervan heb ik een LOtje gemaakt met een van de foto's uit het park. Ik vind het zelf echt een hele mooie foto dus vandaar...:)
vrijdag 19 september 2008
Op het scrapforum van Scraptastisch doe ik mee met de fotoswap van deze maand. Je krijgt dan een foto van de persoon aan wie je gekoppeld bent, hiermee maak je een 20x20 LO en die stuur je dan terug naar de eigenaresse van de foto. Deze LO heb ik voor Debby gemaakt.

Ook had ik nog wat papier over van de October afternoon lijn detours die ik heb gebruikt bij het 'a walk in the park' boekje. Hiervan heb ik een LOtje gemaakt met een van de foto's uit het park. Ik vind het zelf echt een hele mooie foto dus vandaar...:)
Ook had ik nog wat papier over van de October afternoon lijn detours die ik heb gebruikt bij het 'a walk in the park' boekje. Hiervan heb ik een LOtje gemaakt met een van de foto's uit het park. Ik vind het zelf echt een hele mooie foto dus vandaar...:)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

8 opmerkingen:
Geweldig weer zoals altijd!!!
Wat zijn die bijtjes schattig op je onderste LO.....geweldig!
Beide LO's zijn echt weer prachtig!
Groetjes Jacqueline
oh super net als je boekje! lekker fris! en die letters zijn echt zo geweldig!
Mooi zeg! beide layouts....
vooral die van jou en toob. :D leuk papier, leuke foto, en inderdaad: die bijtjes!!!!! :D
En nog eentje... die bijtjes zijn zo schattig! En je lootjes prachtig, maar dat is niets nieuws he?
Beide lootjes zijn prachtig!
Mooie kleurjes zijn voor beide lootjes gebruikt
En die bijtjes zijn erg schattig!
Groetjes Joyce
Schitterende lootjes meis, vooral die van jullie samen.
vr.gr. Lilian
erg leuk gedaan...mooie foto ook!!
Ennu..die primabijtjes zijn echt heel zoet!!
Oh, ik vind de fotoswap echt geweldig! En in het echt is hij vast nog een stuk prachtiger.
Die andere lo is ookal zo prachtig gedaan!
Een reactie posten