Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 6 september 2008

in een koffertje!

Met Luna gaat het gelukkig alweer een heel stuk beter, aanstaande maandag mogen de hechtingen er uit en dan is alles klaar. Van de foto's die ik heb gemaakt heb ik dit miniboekje gemaakt en deze verpakt in een koffertje. (voor de oplettende kijker; dit is inderdaad een maya road koffertje waar van die chipboardfiguurtjes inzitten!) Het koffertje heb ik bewerkt met alcoholinkt en beplakt met lint, bloemen en een say it in crystal. Aan het handvat heb ik een tag gehangen met de datum en een ijzeren hartje. In het boekje zelf het ik ook veel gebruik gemaakt van say it in crystals en heb ik lekker een beetje gedoodled. Ondertussen ben ik alweer bezig met mijn volgende boek...dus dit was het voor nu!










8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier heb ik maar 1 woord voor: Waanzinnig!!!

Anoniem zei

Dat je na 30 miniboekjes nog steeds weer origineel en verrassend uit de hoek kan komen, daar heb ik bewondering voor!
Ik vind je koffertje én je boekje echt super!

Ik heb maandag weer iets te bekijken bij je!

Kus Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Anoniem zei

Wat een schattig boekje is het geworden. Jammer dat hij het zelf niet kan lezen.

Marjolijn

Hilde zei

Wat mooi geworden Marije!
Ook dat koffertje is erg gaaf.....
Wat ben je toch een creabea!

ScrapEnjoy zei

Schattig boekje heb je gemaakt, leuk zo in het koffertje, ben blij voor je, dan Luna weer is opgeknapt, het is toch een beetje je kind.

lieve groet Lilian

Angela zei

erg leuk weer meis!!!
koffertje is heel erg mooi geworden!

Anoniem zei

wat een gaaf, schattig koffertje/boekje is het geworden! Erg leuk gedaan!

Anoniem zei

Heel erg gaaf weer Marije!

Groetjes Kim