DIT DUS:
dinsdag 16 september 2008
A walk in the park
Afgelopen weekend heeft Henriette hier gelogeerd en zoals ik al vertelde zijn we zaterdag naar de hobbybeurs in Rijswijk geweest. Zondag hebben we eerst lekker uitgebreid ontbeten. Daarna zijn we naar Zoetermeer gegaan en hebben hier gebowld (met die foto's wil ik ook nog iets gaan doen) en hebben we in het park/bos waar de bowling is nog heerlijk van het zonnetje genoten en een stuk gewandeld...En tsja wat krijg je als je 2 scrappende meiden met fototoestel een park in stuurt....
DIT DUS:
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
DIT DUS:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

7 opmerkingen:
een heel vrolijk en bling bling boekje :D Gaaf Marije!
wow marije wat leuk weer, wat een lekker fris en vrolijk en mooi boekje, je ramt ze er lekker uit he? wat ben ik jaloers zeg! echt heel erg leuk!
Ook deze is weer erg moi Marije!!
Lekker frisse kleurtjes, ik vind het een heel vrolijk albummetje!
Wat een prachtig album is het weer geworden Marije!!!
Super mooie foto's ook, en die blaadjes.dat is lint toch?...geweldig!!
Groetjes Jacqueline
Ik had je al gezegd dat ik de voorkant al prachtig vond en nu ben ik eindelijk eens op je blog geraakt en de rest vind ik ook prachtig. Een heel leuk boekje.
Ik zie dat onze boswandeling al niet meer nodig is, want je hebt het papier al voor een ander onderwerp gebruikt!!!!!!!!
Maar leuk boekje!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
Mooi die kleuen vind ik echt heel erg mooi! en dat boekje kwijl kwijl!mooi echt waar groetjes Pina
Een reactie posten