Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 22 september 2008

een hoop te vertellen...

Zo ik heb een hoop nieuws, een heel weekend gescrapt dus dat mag ook wel dan.Allereerst heb ik deze 2 LO's gemaakt. Ook nog met het Websters page papier, en dan nog heb ik over hahaha ik had er ook zo'n stapel van!
De bovenste LO doet ook mee voor een challenge op de blog van Ria erg leuk!
http://unlimitedscrapping.blogspot.com/ voor de aagjes onder ons!
Op de 2e LO heb ik gewerkt met velvet flock, erg leuk om eens uit te proberen en je krijgt er ee super resultaat mee! (de vlinder en de letters heb ik ermee bewerkt)




Omdat ik altijd alle adressen kwijt ben van mijn scrapmaatjes vond ik dat het tijd was om een adresboekje bij te gaan houden en hoe kan het dan anders dan dat ik die ook zelf scrap! Mocht je het leuk vinden om in mijn adresboekje te komen mail me dan je adres even: marijekulker@hotmail.com


Op het scraptastisch forum doe ik mee met de raad je maatje. Je krijgt dan iemand aangewezen voor wie je 3 cadeautjes/items maakt en hier ook een hint aan toevoegd. Je maatje weet niet van wie het cadeautje komt en moet dat dus proberen te raden aan de hand van de hints! Dit is mijn 1e item, ik vind hem super leuk!! Dankt je wel maatje...ik ben nu al benieuwd naar de 2e!! hihi



15 November is het zo ver!! Ik ga samen met Marjolein (Majootje) naar de Scrap-a-Ganza!! We hebben 3 super workshops uitgezocht en hebben er super veel zin in! Leuke bijkomstigheid was dat als je voor 15 september reserveerde en betaalde je een leuk cadeautje zou krijgen. Vandaag lag mijn cadeautje op me te wachten toen ik thuis kwam uit mijn werk en dit is hem!! Super toch!!! Een hele gave donkerbruin met roze tote!!! Ik vind hem geweldig, en hij gaat dan ook zeker mee naar de SAG!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt echt een super leuk weekend gehad zo te lezen en je bent zeer productief geweest!!!
Prachtige dingen heb je wweer gemaakt.
En de flock velvet is echt super gaaf op je LO.
IK vind de eerste LO erg gaaf met die bling bling bloemen...heb je die zelf zo gemaakt?

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Ik ben je erg dankbaar voor je scrap-zondag bij mij!
Heb weer een beetje zin en inspiratie gekregen!!!!!!!!

Je bovenste Lootje had ik nog niet gezien, en ik vind hem weer super!

Liefs ik

Anoniem zei

leuke dingen gemaakt zeker een kijkje waard!! groet Pina

Janine zei

Wat een superleuke Lootjes heb je gemaakt...en dat adressenboekje is ook erg leuk!!!

Anoniem zei

nou nou Marije...je gaat als een speer meid! leuke lootjes en dingen :D

Angela zei

wow leuk weer zeer! dat flock is idd erg super spul, hoop het ook snel te hebben!
gaaf zo'n tote!!!