Afgelopen zondag werd mijn jongste broertje alweer 19!! (Nogmaals gefeliciteerd Axel!) Ter ere daarvan zijn we gistere met mijn moeder, Guus, opa, oma, Tobias,mijn 2 broertjes en ik lekker wezen wokken. Hier zijn de nodige foto's gemaakt waaronder eentje van mij met mijn 2 broertjes samen, wat heeeel lang geleden was! Die foto heb ik gescrapt..Ik heb geprobeerd bij dit LOtje lief en roze te combineren met stoer en zwart...ik vind het zelf niet mijn allermooiste LOtje geworden, maar hij kan er mee door! hahaha


Gister avond toen we thuis kwamen van het etentje lag er een briefje in de brievenbus dat er een pakketje voor mij bezorgd was bij de buurman, die ben ik nog snel even op gaan halen, want tsja geduld.....dat hebben scrappers niet! haha
Hieronder mijn nieuwe aanwinsten! Ik ben er vandaag al lekker een beetje mee aan de gang gegaan tussen het op bed liggen vanwege de rugpijn door!
(Voor de mensen die dit nog niet wisten, ik heb al een week last van mijn rug..:( )
6 opmerkingen:
WOw Marije wat een geweldige aankopen heb je gedaan, die blaadjes van prima zijn mooi he???
Je lootje vind ik ook erg leuk geworden, geweldige leuke foto ook trouwens......je rechtse broertje lijkt op jouw vind ik!
Groetjes en veel plezier met je nieuwe spullen, maar dat zal vast goed komen!!
Jacqueline
Die aankopen had ik vanmorgen op MSN al even gezien! KWIJL!
En je lootje is qua kleuren uniek. Ik dacht eerst echt, roze? Met 2 broers? hihi... maar hij is super!
wat een supergave spulle!een hoog hebgehalte stuur je wat papiertjes door! veel scrapplezier ermee!
doeg Pina
mooie dingen gekocht meis vooral die kleine bloemetjes vind ik super, het papier is niet echt mijn ding maar ja als jij er maar blij mee bent toch!!!
Mooi lootje geworden van je broers! Roze maar toch ook stoer door de vouwen en scheuren en stippels langs de rand, leuk!
xxx
Vind het lootje prachtig geworden zo zie je maar dat roos ook bij jongens past. En voor de rest veel plezier met je nieuwe spulletjes, ze zien er heel leuk uit.
Leuke foto's, vooral die met je broers. ;)
x Sasz
Een reactie posten