Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 12 oktober 2008

clear album

Jaaa, hij lag al een poosje te wachten, maar nu heb ik hem dan eindelijk gescrapt, mijn built-a-book clear album van Prima. Ik heb foto's gebruikt van een concert waar ik van de zomer samen met mijn vriendin Anne ben geweest. Het was een super gezellige avond en we hebben dan ook leuke foto's gemaakt. Ik heb voor het boekje je de lijn Urban cosmo van prima gebruikt met bijbehorende rubons/cleartape/journalingcards en verder say it in crystals, kant, en bloemen..
De rand van het boekje heb ik goud gemaakt, weer eens een ander effect dacht ik zo!




9 opmerkingen:

Anoniem zei

Die is weer super gaaf zeg!
Leuk die clearalbums, ik ben blij dat ik ze ook heb. Daar ga ik snel een onderwerp voor bedenken!

Liefs NIcole
www.scrapaddiction.nl

Angela zei

wow wat een gaaf boekje weer! Super die clears en papier van prima. Mag ik vragen waar je die geweldige swirls koopt? ik zie ze in allerlei kleuren bij je voorbij komen!! En wat gaaf dat je foto's mocht maken zeg!
xxx

Anoniem zei

Wow Marije onwijs mooi geworden zeg!!!
VInd de strass swirls ontzettend mooi, waar heb je die gekocht? (vooral die op de achterkant)

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Waanzinnig! maar dat wist je gisteren al! xxx

Fia zei

Ohhhh Marije wat een ontzettend gaaf boekje!!
Heel mooi gemaakt en wat is er veel op te zien!!
Complimentje voor jou!!

Groetjes,Fia

ScrapEnjoy zei

Schitterend bummetje, maar ja, wat verwacht je van jou MOOI MOOI MOOI,

vr.gr. Lilian

Anneke Wijers zei

Wauw, mooi zeg!

Dilly zei

Marije wat een onwijs mooi boekje is dat geworden. Ik heb ook nog steeds een clearalbum liggen, moet er toch maar eens iets mee gaan doen. Die swirls, helemaal geweldig.

sam zei

wow, heel mooi boekje!
erg leuk zo'n clear album.
groetjes sam