Ook heb ik afgelopen week een super leuke Fotoswap van Ria gekregen. Ik was helemaal vergeten om een foto te maken en deze te showen, bij deze dus alsnog!
Heel erg bedankt Ria!!
Als het goed is komt er vandaag ook nog een pakketje met wat super leuke spullies, bloemen, blaadjes, een stempel, wat papier en nog wat kleine spullies..ik wacht met ongeduld! hahaa

7 opmerkingen:
Helemaal te gek marije!
Die rand van dat soort lint zal ik maar zeggen vind ik erg orgineel, ik heb hem in mijn ideeƫnboekje gezet!
het geheel is helemaal in herfstkleur en past erg mooi bij elkaar!
helemaal mooi meid!! Je lootje is prachtig...is dit straks je inzending? offe ben je nog aan het stoeien op een ander??
de lo van bibi vind ik weer geweldig! de andere is geloof ik niet helemaal een marije-lootje zoals we gewend zijn maar ook mooi! super!
Ik vind ze super, maar mn die van Bibi is echt prachtig!
Helemaal geweldig weer meid.
SUper leuk met die herfstbladeren en idd dat kant langs de randen is ook geweldig!!!
Je LO straalt echt herfst uit!!!!
De andere LO is ook gaaf, maar die is door Ria gemaakt toch?....of heb ik nu weer verkeerd gelezen!!!
Groetjes Jacqueline
heel gaaf! die Lo is schittered!
Hey Marije wat een leuke herfstlo zeg!!mmmmmmmmoooooooooi
ik heb je gelinkt naar mijn blog!
groetjes Pina
Een reactie posten