Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 8 oktober 2008

Herfst

Zo nu de herfst echt is begonnen (dat was hij al even dat weet ik) vond ik dat daar ook ee Lay out bij hoorde. Ik had nog een leuke foto van Bibi liggen en had van de week hele leuke herfstblaadjes en vlinders gekocht, allemaal herfstkleuren natuurlijk! Ook lag er nog wat papier uit een kit, dat heb ik nu mooi gebruikt.













Ook heb ik afgelopen week een super leuke Fotoswap van Ria gekregen. Ik was helemaal vergeten om een foto te maken en deze te showen, bij deze dus alsnog!
Heel erg bedankt Ria!!



Als het goed is komt er vandaag ook nog een pakketje met wat super leuke spullies, bloemen, blaadjes, een stempel, wat papier en nog wat kleine spullies..ik wacht met ongeduld! hahaa

7 opmerkingen:

Hilde zei

Helemaal te gek marije!
Die rand van dat soort lint zal ik maar zeggen vind ik erg orgineel, ik heb hem in mijn ideeƫnboekje gezet!
het geheel is helemaal in herfstkleur en past erg mooi bij elkaar!

Anoniem zei

helemaal mooi meid!! Je lootje is prachtig...is dit straks je inzending? offe ben je nog aan het stoeien op een ander??

Angela zei

de lo van bibi vind ik weer geweldig! de andere is geloof ik niet helemaal een marije-lootje zoals we gewend zijn maar ook mooi! super!

Anoniem zei

Ik vind ze super, maar mn die van Bibi is echt prachtig!

Anoniem zei

Helemaal geweldig weer meid.
SUper leuk met die herfstbladeren en idd dat kant langs de randen is ook geweldig!!!
Je LO straalt echt herfst uit!!!!

De andere LO is ook gaaf, maar die is door Ria gemaakt toch?....of heb ik nu weer verkeerd gelezen!!!

Groetjes Jacqueline

sam zei

heel gaaf! die Lo is schittered!

scrapmuis zei

Hey Marije wat een leuke herfstlo zeg!!mmmmmmmmoooooooooi
ik heb je gelinkt naar mijn blog!

groetjes Pina