maandag 20 oktober 2008
Wit licht
Vorige week naar het concert van Marco Borsato geweest, nou hier is het mini album!! Ik heb dit keer helemaal geen gebruik gemaakt van papier. De basis is van chipboard dat ik donkerbruin geverfd heb, daar overheen heb ik een soort half doorzichtige stof geplakt. Ik heb alleen de kleuren donkerbruin en wit gebruikt, wat wel een enorme challenge was. Toch vind ik hem erg goed gelukt!
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

9 opmerkingen:
Hij is super! En in het echt nog veel mooier dan dat je zo kunt zien! Echt knap gedaan met die kleuren... toch blij dat je hem niet weg hebt gedaan he?! hihi!
Wat een superboekje is dat geworden!! Concert was vast net zo leuk ;)
Oooooo gaaf he, echt super mooi geworden, ik kan me voorstellen dat die in het echt nog veel mooier is!!!
Groetjes Jacqueline
helemaal te gek Marije!!
Héél erg mooi!
Ik wou dat ik net zo'n mooie boekjes kon maken zoals jij.......
mooi boekje Marije, zeker een uitdaging door alleen bruin en wit te gebruiken [vond je zwart te hard??] maar tis je prima gelukt! Complimenten!
wow wat gaaf geworden zeg! wel veel werk geweest al die stof plakken of niet?
wow, hij is heel gaaf geworden! leuke foto's ook!
groetjes sam
Oh die is gaaf geworden zeg!!!!!!!!!
Liefs Nicole
Wauw, wat een geweldig boekje is het geworden. Maar jij maakt altijd geweldige boekjes. De uitdaging van bruin is supergeslaagd
Liefs Debby.
Een reactie posten