Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 4 oktober 2008

bowling

Een heel vrolijk boekje met een basis van hout. De bladzijden hebben verschillende maten en vormen waardoor ik het zelf een erg leuk boekje vond. Ik heb vrolijke kleurtjes gebruikt, vrolijk papier, lekker veel bloemen, kantjes, lintjes en hotfix.




11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had de basis van het boekje al gezien, maar wat is ie gaaf geworden!!!!!!!!!!!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Angela zei

wow wat een super boekje weer!!! lekkere kleurtjes ook, helemaal volgens de herfst-trend ook!
xxx

Anoniem zei

Super gaaf boekje Marije.
Ik vind de binding van het boekje ook ontzettend leuk met dat lint!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Wat een leuk boekje marije :D
Enne gefeliciteerd :D hihihi
Gewoon 2 keer gewonnen! super.

Liefs, Barbara

Hilde zei

Ww jij bent echt een boekjesspecialist!! erg leuk geworden!

Janine zei

erg leuk boekje!!!!

Anoniem zei

Heel erg leuk boekje! Super!
groetjes Angelina :)

Anoniem zei

Kijk dit is nou weer een echte Marije, Supergaaf hoor! Jij bent toch wel echt van de minialbums, erg leuk detail vind ik die uitgesneden bloem in dat houten album. een leuk doorkijkje.

Marjolijn.

Anoniem zei

Een leek hier. Maar het is een mooi boekje geworden. :D

X Sasz

Anoniem zei

tja, wat moet ik hier nog van zeggen! Hij is waanzinnig! Maar dat zijn ze altijd!!!
Nummer hoeveel is dit nou?! hihi

ScrapEnjoy zei

Wow Marije, wat heb je nu weer voor moois gemaakt? je blijft ook maar bezig he?
Maar het is de moeite waard meis.

vr.gr. Lilian