Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Een heel vrolijk boekje met een basis van hout. De bladzijden hebben verschillende maten en vormen waardoor ik het zelf een erg leuk boekje vond. Ik heb vrolijke kleurtjes gebruikt, vrolijk papier, lekker veel bloemen, kantjes, lintjes en hotfix.
11 opmerkingen:
Anoniem
zei
Ik had de basis van het boekje al gezien, maar wat is ie gaaf geworden!!!!!!!!!!!
Liefs Nicole www.scrapaddiction.nl alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
Kijk dit is nou weer een echte Marije, Supergaaf hoor! Jij bent toch wel echt van de minialbums, erg leuk detail vind ik die uitgesneden bloem in dat houten album. een leuk doorkijkje.
11 opmerkingen:
Ik had de basis van het boekje al gezien, maar wat is ie gaaf geworden!!!!!!!!!!!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
wow wat een super boekje weer!!! lekkere kleurtjes ook, helemaal volgens de herfst-trend ook!
xxx
Super gaaf boekje Marije.
Ik vind de binding van het boekje ook ontzettend leuk met dat lint!
Groetjes Jacqueline
Wat een leuk boekje marije :D
Enne gefeliciteerd :D hihihi
Gewoon 2 keer gewonnen! super.
Liefs, Barbara
Ww jij bent echt een boekjesspecialist!! erg leuk geworden!
erg leuk boekje!!!!
Heel erg leuk boekje! Super!
groetjes Angelina :)
Kijk dit is nou weer een echte Marije, Supergaaf hoor! Jij bent toch wel echt van de minialbums, erg leuk detail vind ik die uitgesneden bloem in dat houten album. een leuk doorkijkje.
Marjolijn.
Een leek hier. Maar het is een mooi boekje geworden. :D
X Sasz
tja, wat moet ik hier nog van zeggen! Hij is waanzinnig! Maar dat zijn ze altijd!!!
Nummer hoeveel is dit nou?! hihi
Wow Marije, wat heb je nu weer voor moois gemaakt? je blijft ook maar bezig he?
Maar het is de moeite waard meis.
vr.gr. Lilian
Een reactie posten