Het is zooooo geweldig om 30 000 man mee te zien klappen, zingen, zwaaien, springen..echt dat is niet te beschrijven! Marco heeft ruim 2 uur staan zingen, zowel oude liedjes, als liedjes van zijn nieuw CD, tsja ik kan niet anders zeggen dan de volgende keer ga ik weer!!! haha
vrijdag 17 oktober 2008
Wit licht
Afgelopen dinsdag was het dan zo ver, na maanden wachten: Het Wit licht concert van Marco Borsato!! Tobias en ik zijn met de trein naar Arnhem gegaan wat was het GAAF!!!
Het is zooooo geweldig om 30 000 man mee te zien klappen, zingen, zwaaien, springen..echt dat is niet te beschrijven! Marco heeft ruim 2 uur staan zingen, zowel oude liedjes, als liedjes van zijn nieuw CD, tsja ik kan niet anders zeggen dan de volgende keer ga ik weer!!! haha





Het is zooooo geweldig om 30 000 man mee te zien klappen, zingen, zwaaien, springen..echt dat is niet te beschrijven! Marco heeft ruim 2 uur staan zingen, zowel oude liedjes, als liedjes van zijn nieuw CD, tsja ik kan niet anders zeggen dan de volgende keer ga ik weer!!! haha
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

3 opmerkingen:
WOw Marije wat een super gave fotos zeg!!
Hoe heb je die zo prachtig gemaakt in een donkere zaal!!!
Wij reden woensdag door Arnhem heen en toen zagen we alle borden van wit licht.....ik meteen tegen Hans "o daar is ook iemand heen van het scrapforum wahahahaha".
Maare jij kan weer een mooi boekje scrappen!
Groetjes Jacqueline
wauw wees er maar trots op jij was erbij!!groetjes pina
Gave foto's Marije! Ooit wil ik ook een concert bijwonen van hem :D
Een reactie posten