Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 18 oktober 2008

een heeeeleboel...

Allereerst heb ik deze week een LO'tje gemaakt, ik had hem al een paar dagen liggen maar vond hem nog niet af, gistere avond met een beetje hulp toch nog afgemaakt! En ik ben er zelf nu dan ook toch wel erg blij mee!


Gisteren heb ik de trein gepakt naar mijn vriendin Marjolein in Ermelo, een gezellig weekendje 2 meiden onder elkaar lekker in de buitenlucht wat scrappen en veel leuke dingen doen.
Het weekend begon al goed, Marjolein had een heeel lief cadeautje voor me gemaakt; een vriendschapskistje met daarin allemaal dingetjes die een vriendschap soms nodig heeft, echt super lief!!! Dank je wel daarvoor! (hieronder een foto van het kistje..)




Vandaag zijn Marjolein en ik lekker naar het bos en de hei geweest, heerlijk buiten gelopen, uitgewaaid en super veel mooie foto's gemaakt van elkaar (meer dan 200!!!)
Hieronder een kleine selectie van de vandaag gemaakte foto's! Natuurlijk stromen de plannen voor het scrappen alweer binnen, Majootje heeft er zelfs al een gescrapt kijk maar eens op haar blog!




5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow Marije als eerste is je lootje echt PRACHTIG......schitterend, wat een prachtige kleuren en de uitgenknipte bloemen zijn SUPERRRRR!
Het kadootjes had ik al gezien hihihi, en ik vind het echt superrrr mooi geworden en zooooo lief van Marjolein.
Heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
Schitterende foto's hebben jullie gemaakt zeg, dat word idd weer lekker scrappen, vind vooral de eerste van jouw erg mooi!!
Nou meis geniet vandaag nog even op de veluwe samen!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

hele leuke foto's ook Marije!! Het was gisteren ook zulk mooi weer ervoor...en je lootjes zijn ook prima gelukt weer!

Anoniem zei

Errug gaaf die LO en de foto's uit het bos zijn super mooi! iedereen is geloof ik wel in het bos geweest de afgelopen week! ik heb mijn blog ook bezaaid met bos foto's!

Groetjes Pina

ScrapEnjoy zei

Marije, het ziet er allemaal gezellie uit, lekker zo in het bos he? heb je nog mooie paddestoelen gezien? Wat een leuk kistje, dat heeft marjolijn erg mooi gemaakt.
En het lootje van Luna is weer prachtig.
Geniet van het leven meis.

vr.gr. Lilian

Anoniem zei

Leuke foto's! Het klinkt verder ook als een geweldig weekend...
En wat een prachtig lootje! Erg mooi gedaan zo met die bloemen!