Gisteren heb ik de trein gepakt naar mijn vriendin Marjolein in Ermelo, een gezellig weekendje 2 meiden onder elkaar lekker in de buitenlucht wat scrappen en veel leuke dingen doen.
Het weekend begon al goed, Marjolein had een heeel lief cadeautje voor me gemaakt; een vriendschapskistje met daarin allemaal dingetjes die een vriendschap soms nodig heeft, echt super lief!!! Dank je wel daarvoor! (hieronder een foto van het kistje..)
Vandaag zijn Marjolein en ik lekker naar het bos en de hei geweest, heerlijk buiten gelopen, uitgewaaid en super veel mooie foto's gemaakt van elkaar (meer dan 200!!!)
Hieronder een kleine selectie van de vandaag gemaakte foto's! Natuurlijk stromen de plannen voor het scrappen alweer binnen, Majootje heeft er zelfs al een gescrapt kijk maar eens op haar blog!

5 opmerkingen:
Wow Marije als eerste is je lootje echt PRACHTIG......schitterend, wat een prachtige kleuren en de uitgenknipte bloemen zijn SUPERRRRR!
Het kadootjes had ik al gezien hihihi, en ik vind het echt superrrr mooi geworden en zooooo lief van Marjolein.
Heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
Schitterende foto's hebben jullie gemaakt zeg, dat word idd weer lekker scrappen, vind vooral de eerste van jouw erg mooi!!
Nou meis geniet vandaag nog even op de veluwe samen!
Groetjes Jacqueline
hele leuke foto's ook Marije!! Het was gisteren ook zulk mooi weer ervoor...en je lootjes zijn ook prima gelukt weer!
Errug gaaf die LO en de foto's uit het bos zijn super mooi! iedereen is geloof ik wel in het bos geweest de afgelopen week! ik heb mijn blog ook bezaaid met bos foto's!
Groetjes Pina
Marije, het ziet er allemaal gezellie uit, lekker zo in het bos he? heb je nog mooie paddestoelen gezien? Wat een leuk kistje, dat heeft marjolijn erg mooi gemaakt.
En het lootje van Luna is weer prachtig.
Geniet van het leven meis.
vr.gr. Lilian
Leuke foto's! Het klinkt verder ook als een geweldig weekend...
En wat een prachtig lootje! Erg mooi gedaan zo met die bloemen!
Een reactie posten