zaterdag 25 oktober 2008
DT opdracht: Herfst
Voor mijn eerste DT opdracht van Scrapaddiction had ik een pakketje gekregen met het papier van de lijn Haunted (Cosmo cricket), wat lint, hotfixsteentjes en een kalendertje. Met deze spulletjes was het de opdracht iets te maken, wat? dat mocht ik zelf weten. Dat is dus dit boekje geworden met foto's vanuit het bos in Ermelo vorige week. Ik heb echt foto's van de natuur gebruikt om te laten zien hoe mooi de natuur is in de herfst! Als basis voor dit boekje het ik ribbeltjes karton gebruikt en de bladzijdes hebben allemaal aan andere maat wat het lekker speels maakt! Ik heb het boekje gebonden met 2 boekbindringen en hier lintjes aan geknoopt. Op de voorkant heb ik een bezemsteel geplakt (uit de plaatselijke hobbywinkel in Ermelo) om toch ook een beetje het mysterieuze van de herfst (en halloween) terug te laten komen. Ik ben er zelf erg blij mee en het boekje heeft dan ook een mooi plaatsje hier in huis!

.JPG)
.JPG)
.JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

8 opmerkingen:
Ik had hem al deels in het echt gezien en deels via je webcam, maar hij is prachtig! Ik vind de kleuren super, de details geweldig! Een echte!!!! Marije!
Hij is prachtig Marije!
Die kleuren en de foto's, helemaal top!!
ziet er goed uit hoor meid!
papier is super!
Wauw, die is echt weer mooi geworden!
Met grote trotst gaan die foto's in de winkel!!!!!!!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
Geweldig weer Marije!
Echt een super mooi boekje is het geworden.
Gaaf ook die bezem voorop!!!
Was weer de moeite waard om even op je blog te komen spieken!!!
Groetjes Jacqueline
ik vind de kleuren heel mooi, de bezem een vondst!
Hij is erg mooi. Leuk hoe je dat gedaan hebt met golfkarton!
erg gaaf boekje, meid...leuk...dat halloweenpapier voor herfst...ennu..dat ribbelkarton vind ik ook super!!
Een reactie posten