Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 25 oktober 2008

DT opdracht: Herfst

Voor mijn eerste DT opdracht van Scrapaddiction had ik een pakketje gekregen met het papier van de lijn Haunted (Cosmo cricket), wat lint, hotfixsteentjes en een kalendertje. Met deze spulletjes was het de opdracht iets te maken, wat? dat mocht ik zelf weten. Dat is dus dit boekje geworden met foto's vanuit het bos in Ermelo vorige week. Ik heb echt foto's van de natuur gebruikt om te laten zien hoe mooi de natuur is in de herfst! Als basis voor dit boekje het ik ribbeltjes karton gebruikt en de bladzijdes hebben allemaal aan andere maat wat het lekker speels maakt! Ik heb het boekje gebonden met 2 boekbindringen en hier lintjes aan geknoopt. Op de voorkant heb ik een bezemsteel geplakt (uit de plaatselijke hobbywinkel in Ermelo) om toch ook een beetje het mysterieuze van de herfst (en halloween) terug te laten komen. Ik ben er zelf erg blij mee en het boekje heeft dan ook een mooi plaatsje hier in huis!





8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had hem al deels in het echt gezien en deels via je webcam, maar hij is prachtig! Ik vind de kleuren super, de details geweldig! Een echte!!!! Marije!

Hilde zei

Hij is prachtig Marije!
Die kleuren en de foto's, helemaal top!!

Angela zei

ziet er goed uit hoor meid!
papier is super!

Anoniem zei

Wauw, die is echt weer mooi geworden!
Met grote trotst gaan die foto's in de winkel!!!!!!!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Anoniem zei

Geweldig weer Marije!
Echt een super mooi boekje is het geworden.
Gaaf ook die bezem voorop!!!
Was weer de moeite waard om even op je blog te komen spieken!!!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

ik vind de kleuren heel mooi, de bezem een vondst!

Romy zei

Hij is erg mooi. Leuk hoe je dat gedaan hebt met golfkarton!

Janine zei

erg gaaf boekje, meid...leuk...dat halloweenpapier voor herfst...ennu..dat ribbelkarton vind ik ook super!!