Gistere ben ik bij Nicole wezen scrappen, al lekker op tijd begonnen en hard gewerkt!
Ik ben begonnen met een CJ, die nu af en klaar is dus van de week op weg kan naar zijn eigenaar! Dat betekend ook dat ik binnenkort mijn eigen boek terug krijg!! Ik ben beniewd! :D
Daarna heb ik deze 2 LO'tjes gemaakt en ben ik zelfs nog begonnen aan een 3e die wel heel anders word dan deze, maar nog niet helemaal af is, dus die hebben jullie nog tegoed! Het was een gezellige dag en als afsluiter hebben we nog een heerlijk portie indisch gehaald :) hummmm...

8 opmerkingen:
Zodeknetter!!!! Ze zijn weer helemaal te gek. Met name de onderste vind ik prachtig, maar dat vind ik ook de mooiste foto van allemaal, dus misschien komt het daardoor.
Ga zo door! xxx
Erg mooi gedaan Marije!!
Hoewel ik het persoonlijk niet zo met dit papier heb (maar dat is gewoon smaak) vind ik dat jou Lootjes er super mee zijn!!!
wederom super, ik ben ook echt heel erg weg van dat papier, gelukkig heb ik nog een redelijk stapeltje liggen ;-)
Mooie bloemen ook trouwens!
Wat zijn ze mooi marije!! :D
Heel leuk, met mooie effecten, leuk papier en geweldige foto's! Kan mee voorstellen dat je daar ontzettend blij mee bent!
Gweldig Marije, jij bent echt goed bezig!!
heel mooi gemaakt allemaal!
Heel erg mooi weer Marije!
Prachtige kleuren papier.
Ik vind de foto's echt schitterend, vooral de eerste LO!
Gaaf is dat blaadjes lint he en de roosjes vind ik ook zo prachtig!
Nou meid het is weer om door een ringetje te halen.
Groetjes Jacqueline
erg mooie lo's! je gaat als een speer!
zo wat een mooie werksterkstukjes zeg! jij hebt genoeg mojo!ik ben wel voor jouw tijl te porren!groetjes Pina
Een reactie posten