zondag 5 oktober 2008
Sweet
Een echt zondag vandaag, niets dat echt moet (ok op een wasje vouwen na dan...) en heel vies weer, wat wil je nog meer voor een heerlijk dagje scrappen? Nou ik dus niets, ik ben al de hele dag heerlijk aan het scrappen, met hier mijn eerste resultaat. Een mini album met foto's van Bibi, mijn konijn. Het boekje heeft een basis van ribbeltjes karton en moet echt uitgevouwen worden. Ik heb voor dit boekje de lijn Eva van Basic Grey gebruikt, een super mooie lijn vind ik zelf. Om het boekje een vintage uitstraling te geven heb ik veel crackle paint, glimmermist en licht roze tule gebruikt. Als embellies heb ik mooie bloemen, say it in crystals, hotfix en lekker veel lint en kant gebruikt. Ik vind het zelf weer een boekje om trots op te zijn!
.JPG)
.JPG)

.JPG)
.JPG)
.JPG)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

11 opmerkingen:
Jemig wat ben jij waanzinnig goed!!!! onvoorstelbaar gaaf gedaan!
wat is ie leuk!!! lekker druk en gezellig, mooie kleurtjes, ik ga van de week ook met dit papier aan de gang, super spul is het! erg erg erg mooi!
een erg schattig boekje weer! jij bent lekker bezig geweest!groetjes Pina
Hoi Marije,
Wat een leuk boekje zeg, schattig!
Groetjes, Anneke (Scrapsite)
Oh wat een geweldig boekje!
Je hebt hjezelf weer ovetroffen.
Het is leuk om bij jou altijd weer iets nieuws te zien zoals nu het gebruik van het golfkarton!!!!!!!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops
Geweldig mooi weer geworden Marije!
Groetjes Jacqueline
Ik vind het leuk!!!!!!!!!!
Wat een geweldig idee, zomaar uit je koppie????
Of heb je een beschrijving????
Schattig beessie!!!
Groetjes Fia
Hij is erg leuk geworden Marije, ik vind ook dat ribbelkarton zo mooi. Ik Heb hem zelf ook gemaakt maar kan hem nog niet laten zien.
een leuk boekje geworden marije! En erg leuk dat je konijn de hoofdrol speelt :D
Kom weer even kijken en wat zie ik een schattig bummetje, heb je erg leuk gemaakt voor je knuffel.
vr.gr. Lilian
Heerlijk zo druk! En wat ben jij snel klaar met boekjes!! mar het resultaat is verbluffend!
Die kaft met karton is erg stoer bij zo'n lieve kleuren en foto's, ik vind het een hele goeie combi!
Een reactie posten