Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 5 oktober 2008

Sweet

Een echt zondag vandaag, niets dat echt moet (ok op een wasje vouwen na dan...) en heel vies weer, wat wil je nog meer voor een heerlijk dagje scrappen? Nou ik dus niets, ik ben al de hele dag heerlijk aan het scrappen, met hier mijn eerste resultaat. Een mini album met foto's van Bibi, mijn konijn. Het boekje heeft een basis van ribbeltjes karton en moet echt uitgevouwen worden. Ik heb voor dit boekje de lijn Eva van Basic Grey gebruikt, een super mooie lijn vind ik zelf. Om het boekje een vintage uitstraling te geven heb ik veel crackle paint, glimmermist en licht roze tule gebruikt. Als embellies heb ik mooie bloemen, say it in crystals, hotfix en lekker veel lint en kant gebruikt. Ik vind het zelf weer een boekje om trots op te zijn!







11 opmerkingen:

Anoniem zei

Jemig wat ben jij waanzinnig goed!!!! onvoorstelbaar gaaf gedaan!

Angela zei

wat is ie leuk!!! lekker druk en gezellig, mooie kleurtjes, ik ga van de week ook met dit papier aan de gang, super spul is het! erg erg erg mooi!

Anoniem zei

een erg schattig boekje weer! jij bent lekker bezig geweest!groetjes Pina

Anneke Wijers zei

Hoi Marije,
Wat een leuk boekje zeg, schattig!
Groetjes, Anneke (Scrapsite)

Anoniem zei

Oh wat een geweldig boekje!
Je hebt hjezelf weer ovetroffen.

Het is leuk om bij jou altijd weer iets nieuws te zien zoals nu het gebruik van het golfkarton!!!!!!!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voor de scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Anoniem zei

Geweldig mooi weer geworden Marije!

Groetjes Jacqueline

Fia zei

Ik vind het leuk!!!!!!!!!!
Wat een geweldig idee, zomaar uit je koppie????
Of heb je een beschrijving????

Schattig beessie!!!

Groetjes Fia

Anoniem zei

Hij is erg leuk geworden Marije, ik vind ook dat ribbelkarton zo mooi. Ik Heb hem zelf ook gemaakt maar kan hem nog niet laten zien.

Anoniem zei

een leuk boekje geworden marije! En erg leuk dat je konijn de hoofdrol speelt :D

ScrapEnjoy zei

Kom weer even kijken en wat zie ik een schattig bummetje, heb je erg leuk gemaakt voor je knuffel.

vr.gr. Lilian

Hilde zei

Heerlijk zo druk! En wat ben jij snel klaar met boekjes!! mar het resultaat is verbluffend!
Die kaft met karton is erg stoer bij zo'n lieve kleuren en foto's, ik vind het een hele goeie combi!