Vandaag heb ik haar lekker lang en uitgebreid in een schuimbadje gedaan..Ze vond het heerlijk en heeft de hele badkamer ondergespetterd!
Na het badje afgedroogd en helemaal ingesmeerd/gemasseerd met babyolie waarna ze lekker in slaap viel..
Ze is gelukkig weer een beetje opgeknapt, nog wel wat verkouden en hoesterig maarja dat hoort natuurlijk ook een beetje bij de tijd van het jaar!
Danique is weer vol op vrolijk en gezellig :) We zijn vanmiddag ook nog even langs geweest bij 'tante' Anne, want jaaa mijn lieve vriendinnetje is weer in Nederland!!! (Maar daar over morgen meer)

1 opmerking:
lekker het tuttelen met je meisje!!! Ze groeit ook al aardig het badje uit!
xxx
Een reactie posten