Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 31 december 2009

laatste bericht van 2009

Sinds deze week maak ik zelf fruithappen voor Danique, zo heeft ze iets meer afwisseling, zijn ze van vers fruit en vers gemaakt.. Eigenlijk kun je dan alle soorten fruit gebruiken die je wilt, als je het maar klein genoeg maakt..En het kan gewoon in potjes in de vriezer (tip van Angela, thanks!!) helemaal goed dus!

Vandaag heeft ze een mengseltje van appel, peer, banaan, sinasappel, frambozen en bosbessen gegeten en ze vond het toch lekker!!


Van de week had ze een potje met mango erin en dat was ook al zo lekker! 'De eerste happen zijn steeds wel echt even wennen, maar als ze eenmaal door heeft dat het lekker is, dan is het potje zo leeg!

Vanmiddag wilde ik nog even wat foto's maken van Danique, en had dus een 'studiootje' gebouwd in haar kamer...Luna ontdekte het tentje en ging daar lekker beschut en warm onder liggen! hahaha maf beest :D


Dit vond ik toch zo'n geweldige foto, dus ook deze maar even showen! Wat een lekkerding is het toch :)


Voor ons was 2009 een super jaar...Wel een heel druk jaar, maar ook een jaar vol mooie herrinneringen om naar terug te kijken..mijn zwangerschap en de geboorte van Danique, we hebben een huis gekocht, de afronding van mijn opleiding, Tobias zijn nieuwe baan, Tobias en ik zijn in ondertrouw gegaan, onze vakantie met zijn drietjes en zo kunnen wij in ieder geval terug kijken op een mooi jaar! Ook voor 2010 staat er al het een en ander op de kalender...hopelijk wordt 2010 net zo'n mooi jaar als 2009 voor ons, maar natuurlijk ook voor jullie allemaal! Voor iedereen een heel goed uiteinde van 2009 gewenst!

2 opmerkingen:

Angela zei

hoi lieve Marije,
Dank je wel voor jouw super berichtje! je bent een schatje! En je meisje ook! (je mannetje ken ik nog niet hihihihi) Ik wens jullie alle 3 al het goeds voor 2010, dat we nog maar veel van elkaar gezelligheid en creativiteit mogen genieten en hopelijk tot snel weer in het echie!
Dikke knuffels en een kus
van mij en pixie (en vast ook van igor ;-) )

NicoleJ zei

wat een geweldige foto van Danique!