Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Mag ik even heel trots zijn op mijn lieve kleine meisje! Gister is ze weer wezen spelen bij de vlinders op het kinderdagverblijf en kijk eens waar ze mee thuis kwam;
Juist, deze mooie zelf geverfde kerstkaart! Haar allereerste knutselwerkje :)
2 opmerkingen:
je mag heeeeel erg trots zijn op je kleine meisje!
haha nicole zegt wat ik ook wou zeggen, tuurlijk mag je daar trots op zijn!
xxx
Een reactie posten